donderdag 31 december 2009

Wist je dat.....


credits hier

Wist je dat... mijn nichtje Roxanne weer een kindje gaat krijgen? Ik word dus weer oudtante in Juni! Spannend!

Wist je dat... mijn neef Thierry en zijn vriendin eindelijk een huis hebben? Dinsdag hebben ze de sleutel gehad. Van een leuke eengezinswoning hier in Zoetermeer. Veel geluk in jullie nieuwe woning!

Wist je dat... mijn vriendin Sylvia haar huis te koop heeft gezet? Zij en Chris willen in Frankrijk een B&B beginnen. Ze hebben al een huis op het oog. Maar alles hangt nu even af van de verkoop van het huis. Ze zijn in ieder geval al druk in de weer met franse conversatielessen.

Wist je dat... een neef van Jan inmiddels ook is vertrokken naar Frankrijk om dezelfde reden? Zij zijn al in bedrijf. Dus mochten jullie nog een adresje zoeken...zie Maison Salvard

Wist je dat...Suzanne vandaag haar ene kat in moet laten slapen? Hij blijkt kanker te hebben. Geen leuk bericht. Sterkte, Suzanne!

Wist je dat... Mariska een paar dagen naar haar vriendin Cindy in Oosterbeek is? Dat betekende voor ons dat we heerlijke ovenschotels gegeten hebben! Echt smullen! In de loop van de dag komt ze weer naar het wilde westen.

Wist je dat... Aart en zijn vrouw in Juni van plan zijn om vanuit Georgia/Amerika weer eens een bezoek aan Nederland te brengen? Als het goed is sta ik dit keer ook op hun lijstje van bezoekjes ;-) Jullie zijn welkom, hoor!

Wist je dat...ook de Ier Sean van plan is om in Juni naar Nederland te komen? Hij wil met een vriend naar de TT in Assen.

Wist je dat... Jan al twee weken thuis is en nog steeds niet heeft opgeruimd? Moet toch wel gebeuren aangezien ik nog niet weet wie van bovenstaande vakantiegangers wil komen slapen. Ik heb nu (nog) geen plek. :-(

Wist je dat... ik, samen met nog een stuk of 5 dames van het koor, in Februari weer ga deelnemen aan de Scratch musicaldag in Leiden? Dat wordt weer gezellig samen oefenen. Met koek en sopie erbij. :-)

Wist je dat...ik nu echt op ga schieten? Want het is uitverkoop in de stad en ik zit hier! Verkeerde plek dus.

Wist je dat...ik jullie tot slot een gezellige jaarwisseling toewens? Pas op voor de korte lontjes! Letterlijk en figuurlijk!

Geen opmerkingen: