woensdag 27 januari 2010

Crazy Piano's...



Gisteravond zijn Jan en ik naar het Stadstheater geweest. Deze keer naar een voorstelling van Crazy Piano's bestaande uit twee zangers/pianisten, een saxofonist en een drumster. Nou, dat was me het avondje wel! Ze kregen de (uitverkochte) zaal helemaal plat! We hebben geluisterd, meegezongen, meegedanst met allerlei leuke nummers van o.a. Cool & the Gang, Ramses Shaffy, Bob Marley, Robbie Williams en nog vele anderen. Echt van alles wat! En wat kon die griet drummen, zeg! Ze gaf op het laatst een stevige solo weg. Heel opzwepend!

Ik had ook nog kaarten voor de Disney Singalong maar die heb ik gisteravond weer ingeleverd. Dat valt precies in de voorjaarsvakantie en op diezelfde dag heeft Mariska ook kaartjes voor een concert van Owl City in Amsterdam. Dat kwam dus een beetje ongelukkig uit. Nou ja, geen man overboord. We hebben nu een tegoedbon die we in kunnen leveren in het nieuwe seizoen. Dat komt wel goed. Ik wil ook nog graag naar Mary Poppins. Gewoon om te kijken of dat hetzelfde is als de voorstelling die we op Broadway hebben gezien. Helaas kunnen we daar de tegoedbon niet voor gebruiken want die musical draait in het Circustheater.
Hebben jullie trouwens de zoektocht naar Mary Poppins op tv gevolgd? Ik hoopte al dat het tussen Noortje en Sophie zou gaan. Ik vond ze alletwee even goed, dus het maakte mij niet uit wie er zou winnen. Het zijn alletwee uitstekende Mary's. De een zal wel voor de andere in gaan vallen.

Nou, ik ga eens even wat doen. Hihihi, ik dacht gisteren slim te zijn.... De groene bak MOET voor donderdag gevuld zijn met oude planten, anders duurt het weer twee weken voor ie geleegd wordt. En eergisteren zat ie al vastgevroren. Dus ik dacht gisteren: laat ik hem eens even in de kamer zetten. Kan ie mooi ontdooien. Ging prima maar toen zaten mijn planten weer in de aarde vastgevroren! Kon ik NOG niet verder! Maar vandaag gaat het dooien. Dus ik ga elk uur even aan mijn planten trekken. Ze moeten eruit! Vandaag nog! Grr.

Geen opmerkingen: