vrijdag 15 januari 2010

Het kan vriezen, het kan dooien....


credits:
paper...chaos lounge
bubble..Rhonna Farrer
other elements...Manelli
overlay...T Lewis

Het kan vriezen en het kan dooien. Maar op dit moment dooit het. Buiten EN binnen! Ik ben bezig met de vriezer. Ik had de afgelopen week de inhoud al zo'n beetje opgemaakt. Ik heb op het laatst wel de meest vreemde combinaties gegeten. Kip Tandoori met kip EN schouderkarbonades. Moet kunnen, toch. Of een rijstprutje met allerlei groentes en speklappen erdoor. Ik had ook nog een zak oliebollen. Tja, die wilde ik niet weggooien. Dus ok, dan maar niet aan de lijn denken. ;-) Ik offer me wel weer op! :-) Er stond ook nog een plastic bakje met iets erin. Geen idee wat daar inzit. Ik kreeg ook het deksel niet open. 't Zal wel stamppot of macaroni zijn. Dat heb ik maar meegenomen en aan mijn moeder gegeven. Ik hoor dan vanzelf wel wat het was. :-)

Mariska gaat weer een stressvolle week tegemoet. Vandaag zijn de schooltentamens weer begonnen. Vanmorgen had ze engels en vanmiddag biologie. En ze zag erg op tegen dat biologie, dus ik hoop maar dat dat toch goed gaat. Ze heeft een strakke planning gemaakt voor de voorbereidingen en het leerwerk voor alle vakken. De komende tijd heeft ze het druk druk druk druk. Even geen middagjes winkelen, even geen afspraken met vriendinnen en even geen geklets met haar internetvriendjes in Amerika.
Dat komt allemaal wel weer, maar nu even niet!

Vandaag is (mijn oom) Hans jarig. Hij wordt 65 jaar! Nu krijgt ie zijn eerste AOW. Hartelijk gefeliciteerd, Hans, en een leuke dag toegewenst!

P.S. De scrap hierboven heb ik gisteren gemaakt. T'is achterneefje Marnixje. Is ie niet schattig?

Geen opmerkingen: