zondag 17 januari 2010

Over groene sprietjes en een politie-inval


credits hier

Wat fijn dat het warm water regent! Eindelijk van die rotsneeuw af! En ik zie hier en daar al frisgroene blaadjes ontspruiten in de tuin. Ik kan ze wel de grond uit kijken! Mijn handen jeuken al om aan de slag te gaan. Ik heb een gigagrote Hortensia staan die dit jaar toch echt wel kortgewiekt moet gaan worden. Dat doe ik in twee jaar. Dit jaar een half deel, volgend jaar de andere helft. Maar ook al wil ik het liefst nu al gaan snoeien, ik zal toch mijn geduld nog even moeten bewaren. Wie weet krijgen we NOG een vorstperiode...de winter is nou eenmaal nog steeds niet afgelopen. Jakkes! :-/ *zucht*

Gisteren zijn we naar Breda geweest. Mijn vader was jarig en vierde het bij zijn vriendin Anneke. Hij is 76 geworden maar dat geef je hem echt nog niet. Ik vind dat hij er nog steeds heel jeugdig uit ziet.
Mijn zus en zwager waren er ook en die hadden weer een verhaal...:-)
Ze lagen lekker te slapen. Worden ze wakker doordat er twee kerels in de slaapkamer met een zaklantaarn in hun gezicht stonden te schijnen. Om je rot te schrikken! Gelukkig waren het twee politieagenten. Maar toch...
Wat blijkt nou...Hun voordeur stond open. Een buurjongen had dat al gezien, maar dacht dat Nico spullen in zijn auto aan het leggen was ofzo. Later bleek de deur nog steeds open te staan, dus hij ging maar eens aanbellen. Geen respons, dus toen heeft hij de politie maar gebeld. :-)
Ach ja, kan gebeuren. Is weer eens wat anders...zo'n politieinval! :-)

Vandaag is de Ier Sean jarig. Happy 48th Birthday, Seany! Ik heb hem een kaart gestuurd maar die was nog niet aangekomen. Net zoals mijn kerstkaart er nog steeds niet is!
Ik hoorde ook al dat de mensen in Schotland onze kerstkaart ook nog niet hebben gehad. Dat schiet weer lekker op. Aart in Amerika heeft hem afgelopen week toch nog ontvangen. Ik denk dat een rondje om de wereld om de kaarten af te geven sneller gaat dan met de post! En ik was toch echt op tijd met versturen! Nou ja zeg....

Geen opmerkingen: