maandag 18 januari 2010

Weer een politie-inval!


credits hier

Vanmorgen lag ik al vroeg in de stoel van de tandarts. Gelukkig had ik geen gaatjes. Hij moest alleen wat tandsteen weghalen. Vind ik ook niet echt een pretje, maar ja. Dat moet gebeuren, hè. Wat doen jullie altijd om de eventuele pijn op te vangen? Ik merk dat ik friemel aan de knoopjes van mijn vest. Ik probeer krampachtig alleen aan leuke dingen te denken. En als dat allemaal niet meer helpt ga ik in mijn gedachte heel hard zingen. Zo hard dat ik psychisch zelfs het geluid van de machine overstem!
En dat helpt wel. De tandarts moest eens weten. :-)
Toen ik erna terugliep naar huis zag ik een hele kluit politieagenten op de hoek staan. Eerste instantie dacht ik dat het postkantoor weer overvallen was. Komt wel vaker voor. Maar dit keer zwermden ze uit rond een huis. Een stuk of 4 gingen naar boven. Drie anderen stonden aan de voorkant op straat de boel in de gaten te houden en aan de achterkant stonden ook nog eens een paar dienders. Een heuse omsingeling!
Nou nou! Geen idee wat er aan de hand is. Misschien lichten ze iemand van z'n bed. Ik zag wel vanuit mijn keukenraam ( ik moet wel plat mijn gezicht tegen het raam houden!),:-P, dat er zo'n zwarte koffer mee naar binnen werd genomen voor een forensisch onderzoek. Sensatie weer.... We lezen het wel in de krant wat er aan de hand was. Wat woon ik toch in een leuke buurt! Er gebeurt nog eens wat!

Nou, ik ga maar eens even de kapper bellen. Ik ben mijn haar ineens zat. Daar moet wat mee gebeuren. Vandaag nog!

Geen opmerkingen: