zondag 10 januari 2010

Weer kapot?


credits hier

Wat een ellende! Zit ik weer boven in dit rommelhok. Nu moet ik weer oppassen dat er geen 17 stapeltjes geld omvallen die hier oh zo praktisch voor het toetsenbord liggen. :-/
En waarom zit ik hier?... De laptop start niet op. Nu heeft hij geen smoes meer dat ie geen stroom krijgt want de adapter werkt prima. Je hoort hem ook gewoon opstarten. Je hoort het opstartriedeltje enzo. Je ziet aan het begin ook nog het een en ander. Tot alles op zwart gaat en daar blijft het bij. Nu kreeg ik laatst nog heel even een melding over een displaydriver die niet goed zou zijn dus ik ben maar even gaan googlen. Het zou kunnen zijn dat een bepaalde windowsupdate niet goed samen gaat met een HPupdate. En dat je dan iets in de BIOS moet aanpassen. Maar dat gaat mijn pet te boven. Ik durf niet te rommelen in de BIOS. Dat moet Jan maar ff doen. En ik hoop zo snel mogelijk want anders gooi ik uit pure frustratie al zijn stapeltjes met centen en euro's om! :-P

Afgelopen vrijdagavond hebben we nog gezongen op de Nieuwjaarsreceptie van de buurtvereniging. Was gezellig. Een drankje en een hapje erbij. Ik had alleen dat gevulde eitje niet moeten nemen. Was lekker, daar niet van. Maar je krijgt er zo'n droge strot van en dat zingt niet lekker.
Aanstaande dinsdagmiddag is onze eerste oefenmiddag voor de Scratch in Leiden. Dan gaan we weer aan de slag met nummers uit o.a. Anatevka, Hair, Mary Poppins en Grease.
Moeilijk afspreken met het clubje! Dan kan de een niet, dan de ander weer niet. We gaan nu maar de dagen rouleren zodat iedereen in elk geval een paar repetities mee kan maken.

Maandagochtend ga ik maar weer eens naar de dokter. Ik moet nog officieel de uitslag krijgen van het darmonderzoek. En ik heb nog steeds pijn, dus kijken wat hij verder nog kan verzinnen... :-/

Geen opmerkingen: