zaterdag 30 januari 2010

Zomaar even....


credits hier

Gisteren liepen we op weg naar de markt nog door de REGEN (sorry, mam, dat ik zo hard moest lachen toen je tot je enkels in die plas water stond!) en vandaag op weg naar het Stadshart liep ik weer door de SNEEUW te klunen. Ik baal er zo van!
Ik heb het zo gehad met deze winter. Ik zou echt een goeie zijn voor een overwintering. Of voor een winterslaap. Jaaaa! Maak mij maar wakker als de Magnolia weer bloeit. Maak mij maar wakker als de geur van gemaaid gras weer in de lucht hangt. Maak mij maar wakker als de koeien weer van stal gehaald worden!
Maar helaas... ik ben klaar wakker! Ik probeer de sneeuw wel te negeren. Ik ban de kou wel uit met 4 lagen kleding. Het moet maar. T'is al bijna Februari! Ik moet nog even volhouden....

Bovenstaande scrap is gemaakt met een foto van mijn oom Nico (broer van mijn moeder)en tante Annie. Volgens mijn moeder is de man aan de rechterkant Frans, een broer van mijn tante. De foto heb ik van mijn neef's hyves gejat. Zal ie toch niet erg vinden, hoop ik?? :-)
Ik heb weinig foto's van mijn kant van de familie. Dus als ik er eentje tegenkom ben ik er als de kippen bij.

Vanochtend heb ik even een nieuwe waterkoker gehaald. Ik kan nu weer op een veilige manier water koken zonder kans om geƫlektrocuteerd te worden. Ik moet er nog wel aan wennen dat ik hem nu gewoon op het onderstel kan plaatsen. De oude stond er altijd naast te lekken. Dat nam dus ook nog eens twee plekken in beslag. Ik ga maar eens een pot thee zetten. Mariska heeft vanmiddag een kwarktaart gemaakt, dus die zal nu wel goed opgesteven zijn. Tijd voor een punt! Lekker, lekker, happen, happen!

Geen opmerkingen: