zondag 14 februari 2010

En toen was het donker!



Kijk het eens sneeuwen op deze Valentijnsdag! Houdt het dan nooit op???
Hoe moet ik nu met mijn nieuwe suède schoenen naar mijn moeder die vandaag haar 74e verjaardag alvast viert?? Ik wil geen witte randjes op mijn mooie nieuwe blauwe stappers!
Gisteren zijn Maris en ik de hele dag in DenHaag geweest. Ze wilde ook graag nieuw spul in haar garderobe. Dus winkels in, winkels uit, pashokjes in, pashokjes uit! Maar ze is goed geslaagd. Zakken vol! Het merendeel van wat zij heeft gekocht was afgeprijsd. Ze was dus heel happy! En oh, wat staat alles haar leuk. Maar wat wil je met zo’n figuurtje. Ze kan gewoon alles hebben! Ik helaas niet meer. Alles wat omhoog gaat moet ook weer naar beneden komen, zeggen ze toch? Waarom is dat dan niet met mijn gewicht?? :-P

Ik geloof dat mijn nieuwe externe schijf het alweer heeft begeven! Ik zette gisteren de computer uit en daarna de stekkerdoos waar de schijf op aangesloten zit. PATS! Alle lichten uit! Ut hele huis zat in het donker. Er waren twee stoppen doorgeslagen! Nee, hè?? Jan zou hem later nog uitproberen, maar ik weet niet hoe dat afgelopen is. Ik ben naar bed gegaan. En nu slaapt Jan nog dus ik weet het nog steeds niet. Ik durf hem niet aan te sluiten. Dalijk knalt mijn computer uit elkaar! En de laptop is ook nog steeds stuk. Dan zou ik alleen nog een ouwetje hebben. Dat risico wil ik niet lopen. Externe schijven en ik…. Dat gaat niet samen op de een of andere manier! Ik heb er steeds pech mee….

Geen opmerkingen: