zondag 28 februari 2010

Van de hak op de tak.....


credits hier

Jammer! Dat wordt niet wandelen vandaag! Zitten we eerst met weken van sneeuw krijgen we nu misschien wel weken van regen. Jasses! T'is ook nooit goed, hè? Maar ik word er wel zo langzamerhand een beetje down van. Mijn lichaam en geest verlangen nu toch echt wel naar wat warmer weer met zon! Al is het maar voor een paar dagen. Net genoeg om even bij te tanken..... Da's toch niet teveel gevraagd?? :-)

Vandaag is Suzanne jarig! Gefeliciteerd Suzanne! Kaart is op de bus, hoor! Wel net te laat, maar hij is onderweg. Moge dit komende levensjaar je brengen waarnaar je op zoek bent!

En morgen is Jessica, de vriendin van neef Thierry, jarig. Alvast gefeliciteerd, Jes! Vorige week zijn ze verhuisd naar hun nieuwe stekje. Fijn voor ze om een eigen plek te hebben. Mijn zus en zwager zullen wel even moeten wennen nu het huis leeg is. Voor het eerst in zo'n 26 jaar! Ze krijgen vast last van het 'lege nest' syndroom. Of misschien ook niet. Wie weet hangt de vlag buiten. :-)
Oeps, dat doet me ineens denken aan Mariska. Als het goed is slaagt ze dit jaar voor haar examen. En dan moet natuurlijk de vlag buiten gehangen worden met haar schooltas eraan. Dan moet er wel eerst een vlaggenstandaard opgehangen worden. Dat zal ik van de week maar eens aan gaan schaffen. Een standaard, stok, vlag en wimpel.
Dan mag Jan hem ophangen. Hij heeft nog een paar maanden de tijd, dus....Maar ja, als ie net zo snel is als met dat stukje voor op de Inspirited website????...

Mariska is van de week eindelijk eens naar de kapper geweest. Ze ziet er als een berg tegenop en achteraf valt het altijd mee. Het zit weer lekker kinki. En ze kan er weer even mee voort.

Wat heb ik verder nog? Dit verhaal wordt toch een allegaartje, merk ik. Dus ik spui alles maar.

Ik maak me zorgen om mijn ene zebravinkje. Ze zit alsmaar opgeblazen te slapen op een stokje of in haar nestje. Eten en drinken doet ze wel, maar verder niet veel. En als je tegen haar praat wordt ze ook wel actiever, maar toch. Ze is niet haarzelfje. Ik weet niet wat ik ervan denken moet. Miischien zit er wel een eitje dwars!

Het Abba gebeuren komt ook steeds dichterbij en ik weet nog steeds niet wat ik nou aanmoet. Ik moet als de donder iets in elkaar flansen, maar ik weet niet goed hoe te beginnen. Ik ben van plan om een paar wijde mouwen aan een T-shirt te naaien. Dat is toch wel seventies? Of is dat nou van de sixties? Dat ik dalijk niet uitgedost ben in kleding uit een verkeerde decennium...Gedoe allemaal!

Het kindje in bovenstaande scrap is Marnix. Wedstrijdopdracht was bubbles, boy and bunnies. Wat een scheetje is het, hè?

Geen opmerkingen: