donderdag 4 februari 2010

Wat een pech...map weg!


credits:
paper...DSB
hearts and tag..Akizo
wordart...Hippescraps

Ik ben ook zo'n muts, hè? Neem nou vanmorgen op het koor... Ik dacht dat ik wéér mijn map vergeten was, want nee...hij zat niet in mijn tas. Ik twijfelde al aan mijn geestelijke vermogens. Ik vond mezelf wel ERG vergeetachtig worden. Twee maal in één week m'n map vergeten..! Je lacht er wel om, maar toch hoor je je innerlijke stemmetje al smalend smoezen over Alzheimer-light enzo.
Maar gelukkig kon ik met Nel meelezen. Maar het zat me niet lekker! Letterlijk niet!
Want wat bleek: ik zat met mijn dikke kont boven op m'n map! Ik had hem dus al uit mijn tas gehaald! Wat een opluchting! Al zegt het wel iets over de laag vet op mijn derrière. Misschien te bufferig??? Tot mijn verdediging moet ik er wel bij vermelden dat het een dunne map betreft met maar 10 ABBA nummers erin! ;-) Ahum.

Op de scrap is Joséphientje te zien in haar liefste hoedanigheid: lopen, lopen, lopen! Als het aan haar lag liep ze de hele dag lang! Nu loopt ze nog aan ieders hand. Ze steekt dan zo schattig haar handje naar je uit. Maar, oh jee, je voelt je rug wel na zo'n rondje kamer! Ze kan het nog niet alleen en ze wil juist zo graag! Maar onlangs heeft ze haar eerste 5 stappen los gedaan! Jippieeee!
Wat wordt ze al groot, hè?

Geen opmerkingen: