dinsdag 30 maart 2010

Inpakken en wegwezen?


credits:
paper....Barbara Derksen/ elements....Happy Scrappy/ font....Galeforce BTN/ pic...Frederick Leighton

Het was vanavond koopavond bij V&D hier in het Stadshart. Waarom weet ik niet. Misschien vanwege de Pasen? Ik kan het me niet voorstellen, want kadootjes hoeven daarvoor niet gekocht te worden. Maar toch ben ik wel gegaan, want ik had een velletje stickers met onder andere eentje van 20% korting, alleen geldig op de extra koopavonden. En aangezien het deze week ook nog eens Prijzencircus is had ik mijn oog laten vallen op een nieuwe koffer.
Toch even snel 50 euro korting totaal! Daar is Ineke altijd wel blij mee!
Ik heb nu ongeveer zo'n zelfde als die ik al had, alleen groter. Ook weer met 4 wieltjes. Dat rijdt als een speer! Alsof er stuurbekrachtiging op zit! Hij is nog expandable ook dus in noodgevallen kan ik er nog meer in proppen. Alleen de voorradige kleuren vond ik 3x niks. Rood of zwart. Ik hou helemaal niet van die kleuren. Ik heb toch maar besloten die zwarte te nemen. Ik weet zeker dat als ik de rode had genomen ik elke keer zou denken: 'Had ik de zwarte maar gekocht!' Andersom zou ik nooit denken. DUS is het de goede keus geweest. :-)
En nu maar kijken wanneer ik hem in gebruik kan nemen....

Laatst kreeg ik een emailtje van het hotel in Dublin. Zij schreven een wedstrijd uit op facebook (ik wist niet eens dat dat hotel ook op facebook stond). Je moest vertellen waarom je zo van Dublin houdt. Dat kon met alleen een verhaaltje, maar mocht ook aangevuld worden met foto's of video's. De top 10 van de ingezonden stukken komen dan in de finale. En de fans van het hotel op facebook kunnen dan gaan stemmen. De hoofdprijs is een gratis verblijf voor een week in het hotel voor twee personen, aangevuld met twee gratis tickets voor het openbaar vervoer!!
Nou, heel graag! Ik heb gelijk een scrap opgestuurd met een krabbeltje erbij over wat ik zo leuk aan Dublin vind. Vanaf dit weekend kan er, geloof ik, gestemd worden. Dus mochten jullie facebook hebben...meld je aan als fan van Best Western Premier Academy Plaza Hotel en stem op mijn scrapje! Pretty pleaseeeee??!!
Mijn koffer staat namelijk al klaar! :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

trnatuuuuuuuuuuurlijk ga ik op je stemmen hoor! zou te gek wezen als je zou winnen, zal voor je duimen!
gr.jos