dinsdag 9 maart 2010

Knipperdeknip.....


credits hier

Zo hee. Het was geen straf om vandaag buiten te zijn! Hebben jullie ook zo genoten van het zonnetje en de strak blauwe lucht? Ik wel.
Vanmorgen ben ik de stad ingeweest. De HEMA had stapelkorting, dus ik heb gelijk een paar pakken printpapier ingeslagen. Ik ben daar altijd zo snel doorheen. Maar de combinatie van onze printer samen met het HEMA papier is goed. Tot nog toe het beste van wat ik allemaal uitgeprobeerd heb. En de printer doet het nog steeds! (Even afkloppen.) Hij doet het al langer dan onze vorige het heeft volgehouden. Ik denk toch dat het ligt aan het feit dat we deze keer alleen de originele Canon inkt gebruiken...
Vanmiddag ben ik als Edward Scissorhands tekeer gegaan in de tuin. Knip, knip, knip! Alle Hortensia's zijn onthoofd,tjak tjak, de klimop is gekortwiekt, knip, knip, de Fuchsia is teruggesnoeid, snoei snoei, en de Hibiscussen zijn weer in model....
T'is dat de groene bak nu weer vol zit, anders had ik nog even doorgegaan.
Normaal rond deze tijd heeft de bloemenwinkel bij ons in de wijk van die grote bakken met viooltjes te koop. Maar nu nog niets van dat al. Je kunt echt merken dat de lente een beetje achter loopt. Ja, bij de tuincentra hebben ze ze wel natuurlijk, maar daar betaal je je blauw. Ik moet gewoon nog een beetje geduld hebben....
En dat heb ik eigenlijk niet!

Geen opmerkingen: