dinsdag 20 april 2010

Over lachebekjes en miljoenen...


credits hier

Is ie niet schattig? Neefje Marnix lacht volgens mij de hele dag! Gelukkig krijg ik regelmatig foto's toegestuurd die ik weer kan gebruiken voor te scrappen. Bovenstaande scrap heb ik niet voor een wedstrijd gebruikt maar ik heb me er wel door laten inspireren: 'Scrap een bijnaam'. De originele wedstrijd was zo uitgeschreven dat andere medescrapsters jouw foto's zouden moeten scrappen. Je mocht dus niet je eigen foto's scrappen maar die van een andere scrapster als het ware. Dat vind ik dus helemaal niet leuk. Dat doe ik veel liever zelf. Echt wel!
Mijn vorige Marnixscrap, die winterscrap, heeft onlangs de eerste prijs gewonnen!
Dat zijn leuke dingen voor de mens! :-)

Ik had net vriendin Els aan de lijn. Zij en Antoine waren vorige week naar de opnames geweest van de Postcode Loterij Miljoenenjacht. Afgelopen zondag is de uitzending al geweest en die heb ik gemist. Maar gelukkig bestaat er zoiets als RTL-Gemist, dus ik heb net nog even zitten kijken naar HUN moment(jes) in de schijnwerpers! Ik wist al dat ze op de blauwe tribune in vak 8 zaten, dus dat zoekt al wat makkelijker. Ik heb ze kunnen spotten in fragment 3.42, 7.34 en 12.55. Ze hebben geen miljoenen gewonnen, maar konden na een vermoeiende dag huiswaarts keren met hun nieuw gewonnen TomTom EN een mini-laptop. Niet gek toch voor zo'n dagje Aalsmeer?

Geen opmerkingen: