maandag 31 mei 2010

Het aroma komt je tegemoet...


credits:
papers....Donna/ Victoria Designs
flowers...PtitesSouris
umbrella...Miriam
frame...Oss/Raspberry Road
doodles....Buzzy Bees/Pixie Pouch
dove...APD
datestamp...Prairie Woman Designs

Nu mijn moeder met haar derrière in Madeira zit heb ik weer de beschikking over haar broodbakmachine. Vanmorgen dus het bakbeest gevuld met meergranenmeel ( hoeveel meer granen zouden dat trouwens zijn?) en ingesteld. En alles ging goed, zoals altijd. Tot ik ineens een rare lucht in mijn neusgaten kreeg. Plastic! Smeltend plastic. Schroeiend plastic. Je weet wel, zo'n plasticlucht die je ook ruikt als je bij Schoenenreus etc binnenloopt. ;-)
Ik heb dus als de donder de stekker uit de machine getrokken. Ik wil natuurlijk geen keukenbrandje. Ik had eigenlijk gedacht dat ik het gehele apparaat naar de schroothoop kon brengen, maar niets was minder waar. Wat bleek: op de bodem lag het maatschepje. Aj, helemaal zieligjes weggesmolten. Nou ja, jammer dan. Daar had ik even niet opgelet. In ieder geval kon ik daarna het brood gewoon afbakken en inmiddels is het op 2 sneetjes na alweer op. Overmorgen ga ik een noten/rozijnenbrood bakken. Ook lekker!

Ik ben met de laatste muziekdownloadjes bezig geweest voor het 60 jarig huwelijksfeest van de ouders van Patricia. Ze wilde graag nederlandstalige muziek van weleer als achtergrond bij een diashow over hun leven. T'is nu alleen nog een kwestie van een CD branden op de juiste volgorde. Ik deed de muziek, zij de dia's. Uren werk en wat blijkt: de diaprojector is ermee opgehouden! Ze zit nu dus met de handen in haar (krul)haar! Balen! Wie heeft er zo'n apparaat te leen voor haar? Of wie heeft er nog zo'n aftands lampje in de la liggen? Ze heeft het zaterdag nodig, anders loopt haar hele diashow in de soep!

Geen opmerkingen: