woensdag 2 juni 2010

Gillende gitaren en grote bossen met haar!


credits:
circles...delicious scraps
template...irish H.
wa...Hippie scraps

Nou, dat had nog heel wat voeten in de aarde: het branden van het muziek-CDtje voor Patricia. Ik ben er lang mee bezig geweest. Dan weer begon ie pas met het derde nummer, dan weer stond niet alles erop, dan weer kreeg ik een melding 'bad disc', terwijl ie later weer wel gewoon afspeelde en later zette het programma alles weer op alfabetische volgorde terwijl ik dat niet wilde. Een heel gedoe, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt. Maar pas nadat ik alle liedjes genummerd had. Eindelijk de volgorde die ik wilde! Patricia heeft een diaprojector kunnen lenen, dus de diashow kan zaterdag gewoon doorgaan. Gelukkig maar.

Wat een heerlijk weer was het vandaag, zeg! Vanmorgen ben ik even de plantjes water gaan geven bij mijn moeder thuis. Vanaf haar huis ben ik wandelend de boodschappen gaan doen. Vanmiddag ben ik bij mijn zus thee gaan drinken. Ook weer wandelend ernaartoe. Lekker in de tuin gezeten. Roxanne en Joséphine waren er ook. Ik heb weer een hoop foto's genomen van het bezige bijtje. Ik raak maar niet uitgescrapt! Ze is ook zo'n schattig meisje!

Goed nieuws! Jan is eindelijk, EINDELIJK, naar de kapper geweest! Het heeft even geduurd, maar dan zie je het ook goed! Van een gigagrote bos met haar is hij naar een kort koppie gegaan. Veel netter!

Mariska is weer heel uithuizig. Gisternacht was ze pas om half 3 thuis. Was ze gaan 'chillen' bij Mike thuis. De rest van hun klubje was er ook, dus dolle pret.
En nu is ze weer op stap met neef Thierry. Ze zijn naar een gitaren-jamsessie. Ben benieuwd hoe ze dat vindt. :-) Ze heeft haar gitaar ook mee. Iemand zou hem voor haar stemmen. En ze zouden hem op een grote versterker aansluiten om te kijken hoe ie dan klinkt. Thierry raadde al aan om oordopjes mee te nemen! WIEWWWWW wwwiiieewwwww. :-D

Geen opmerkingen: