vrijdag 4 juni 2010

Over lijken en remsporen....



Hopla! Ik heb me vandaag weer van een vogellijk kunnen ontdoen. Hoeveel nog te gaan? Joost mag het weten...Deze keer was het een kauwtje. Waarom brengt Kiwi ze nou naar huis? Ik zit er niet op te wachten. Maar ja, t'is de natuur, hè?

De auto heeft vandaag ook weer een beurt gehad en is weer APK gekeurd. Ik voelde de laatste tijd al dat de remmen het niet meer zo goed deden. Bij normaal weggebruik kan dat geen kwaad, dan hou je er rekening mee. Maar als ik soms een (kleine) noodstop moest maken, dan vond ik echt dat ie verder doorschoof dan gepland. Is nie goe! Dus nu zitten er nieuwe remblokken en remschijven op. Ben benieuwd. Zal wel weer even wennen worden. :-) Dat probeer ik zondag pas uit als ik mijn moeder van Schiphol ga halen.

Morgen staat er iets heel anders op het programma! Het kooruitje van Enjoy!
We gaan eerst onder leiding van een gids een wandeling door de natuur maken van anderhalf uur. T'is prachtig weer, dus da's boffen. Daarna wordt er een lunch geserveerd in een theeschenkerij in Benthuizen. Wie weet kunnen we wel buiten zitten. Geen idee, ik ken het daar niet. Maar dat zou mooi zijn! We zullen het ongetwijfeld gezellig hebben met z'n allen en ik denk ook wel dat we in menig lied uit zullen barsten!

Bovenstaande scrap is ter ere van het tweejarig huwelijk van Sylvia en Chris. Wat gaat de tijd toch snel!

Geen opmerkingen: