donderdag 12 augustus 2010

Van de hak op de tak enzo....



Je hebt zo van die dagen dat al je gedachten en handelingen door elkaar lopen. En als je dan je blog bijwerkt, dan spring je dus van de hak op de tak. Dus laat ik maar van start gaan. Ondertussen ben ik uien aan het bakken, dan weten jullie dat. Mochten jullie een brandlucht ruiken, dan is dat niet goed. Waarschuw me dan maar even!

Mariska's introductieweekend begon vanmorgen. Ze is bepakt en be(slaap)zakt naar Delft gefietst. Vandaar moesten ze naar Brielle fietsen om daar een aantal dagen doortebrengen met de kersverse lichting medestudenten L&R. Ze gaan o.a. kamperen(niet haar ding), barbecuen en er komt een of andere luchtshow over. Ze zal wel uitgeput zijn als ze zondag in de namiddag thuis komt....Ik hoop dat ze het leuk heeft in ieder geval. T'is weer een nieuwe stap naar volwassenheid!

Ik heb een leesbrilletje aangeschaft! Sinds ik mijn nieuwe lenzen heb, kan ik zowat geen kleine lettertjes meer lezen! Ik denk dat de nieuwe sterkte net de grens van wel of niet meer kunnen lezen heeft overschreden. Nou ja, als het bevalt koop ik ze maar in allerlei kleuren en patroontjes. Staat wel kek!

(gehakt voor de bloemkoolovenschotel is nu ook gebakken!)

Verder ben ik weer boos op Jan. Ik kan niet met hem samenwerken, hoor! Ik kreeg eergisteren pas een emailtje van hem doorgestuurd van juni! En het was een emailtje met nieuwe optredens van het koor Inspirited, waarvoor ik de website onderhou! Zo kan ik die site nooit up to date houden! Ik snap niet waarom die emailtjes nou niet rechtstreeks naar mij worden gezonden en hij er nou tussen moet zitten...:-/ Plus het feit dat hij dat verhaaltje van het koorweekend van vorig jaar oktober nooit meer heeft geschreven. Ik had wel al foto's op Photobucket gezet en daar een slideshow van gemaakt. Maar aangezien ik daarna nooit meer heb aangelogd om die slideshow op te halen en om het tesamen met zijn verhaal op de site te plaatsen, zijn die er allemaal weer afgegooid. Lekker dan! Al mijn werk voor niets! Grrrr......

Ik ben vandaag naar de kapper geweest en het zit truttig! :-) Ben er helemaal niet blij mee! Ik had ook naar de Kinki moeten gaan, maar daar was geen plek vandaag. En ik wilde perse vandaag. Waarom weet ik niet. Ik wilde gewoon. Nou ja, maar even kijken hoe het morgen zit. Misschien staat de 'out of bed look' me beter....:-/
Ik had eigenlijk al een vermoeden dat het niet goed zou komen toen de kapster zei dat mijn haar wel een eigen willetje had...:-/ Hmmmm...

(ovenschotel kan de oven in!)

Ik heb laatst zo gelachen om de nieuwe BBC comedy serie, Miranda. Al gezien op dinsdagavond, 21.25 uur, op Nld3? Ik had al een uitzending in Ierland gezien, maar wist niet dat het hier ook te zien is. Echt kijken, hoor! Onvervalste britse humor!

Bovenstaand wat nieuwe fotootjes van Géneviève. Ik had haar al minstens 4 weken niet meer gezien. Ze is behoorlijk gegroeid en lacht zelfs al een beetje. Zo schattig en lief! Ik heb sinds kort een nieuwe plugin geinstalleerd voor mijn Paint Shop Pro programma: Bokeh. De foto's heb ik hiermee bewerkt. Is nog niet precies naar mijn zin, maar ik ben nog bezig met alles uit te vogelen....

Geen opmerkingen: