donderdag 7 oktober 2010

Gewonnen!


credits hier

Ik heb net bij de bloemenwinkel twee witte asters (Magic White) gekocht om een wat saai plekje in de tuin op te vrolijken en daarbij kreeg ik een kanskaart met code. Die heb ik net ingevoerd en ja, hoor! Gewonnen! En wat heb ik gewonnen? Een boek! En welk boek? 'Ik en mijn plant'.... En dat blijkt niet zomaar een plantenhandboek te zijn. Neehee, het is het allereerste plantenrelatie-handboek! Op een originele manier zal ik door de zes relatiefases met m'n plant geleid worden en zal ik ontdekken hoe ik het beste voor mijn plant kan zorgen. En wat hij mij te bieden heeft! Jahaa, ik krijg een relatie met mijn planten! Volgens mij had ik die al. Ik praat tegen ze. Als ze mooi bloeien dan geef ik ze een complimentje. En als ze het vertikken om opnieuw te bloeien dan vraag ik ze of ze dat alsjeblieft wel weer gaan doen. Dat ik dat zo fijn zou vinden. Ok, ik spoor niet helemaal! :-) Maar ik heb het niet bij bomen. Daar praat ik niet tegen. Die knuffel ik ook niet. Dus het valt toch nog wel mee met me. :-)
En nu maar wachten op het boek. Ben benieuwd wanneer het wordt bezorgd!

1 opmerking:

purdey zei

gefeliciteerd met je prijs!! en nog wel een heeel onverwachte, maar toch zeker wel gewaardeerde, prijs