zaterdag 2 oktober 2010

Verjaardagen te over!



September en Oktober zijn bij ons de drukste verjaardagsmaanden. Later zat ik me te bedenken dat dat allemaal kindjes zijn die zo ongeveer in de feestmaand December verwekt zijn! Er zijn dus nog wel meer boompjes geplant dan alleen kerstbomen! ;-)
Gisteren was Roxanne jarig. Zij werd 22 jaartjes oud. Wat heerlijk jong nog, hè? Ik ben er 's middags op visite geweest. En elke keer als ik er ben sta ik van het uitzicht te genieten. Ze woont namelijk op 9 hoog en je kijkt zo over Zoetermeer tot aan Rotterdam toe. Mooi, hoor!
Ik heb ook Gina haar flesje gegeven. Zo lief en schattig! Zo'n tevreden kindje. Een echt lachebekje! Heel vertederend! :-)
Vandaag is Jan jarig. Die wordt ook alweer 52. Maar we vieren het morgenmiddag. Dat kwam beter uit. Mariska is nog in Oosterbeek bij haar vriendin Cindy. Cindy is ook jarig geweest en gaf gisteravond een gemaskerd bal. Dus Maris is gisteren gelijk na haar colleges vanuit Delft met de trein naar Oosterbeek vertrokken om de festiviteiten mee te kunnen maken. Ze zal later vandaag haar neus hier wel weer laten zien.
Schoonzus Karin wist nog een oude fiets te staan bij een collega. Die kopen we nu over voor €30. Dan kan Mariska hem gebruiken voor het heen en weer fietsen tussen de bushalte bij de Aula en haar faculteit. Dat ligt zover uit de richting! Da's elke keer bijna 25 minuten lopen. Karin neemt hem morgen mee dus maandag kan Maris op het fietsje naar Delft! Dat zal ook wel moeten, want in de schuur past ie niet meer. Vol!! In het midden staat een enorme doos met een oude oven/magnetron die het allang niet meer doet. Tja, IK zou hem wegdoen. Maar er is weer iemand in huis die er geen afscheid van kan nemen. *Zucht* Wil iemand hem hebben? Je mag um zo meenemen! (Ik heb het over de oven, hoor...) ;-P

Ik schreef de vorige keer wel dat het mijn 500e blogbericht was, maar volgens mij klopt dat helemaal niet! Als ik de berichten aan de rechtkant optel kom ik aan de 481. Gek, hoor. Want hij geeft er meer aan als ik een nieuw bericht schrijf. Nou ja, 19 spookberichten is niet zo erg. Wanneer is het Halloween??

Geen opmerkingen: