dinsdag 26 oktober 2010

Vers van de pers.....


credits:
paper...Laura
flowers...Granny Franny/FarFarHill
wordart...MJ
heart...FarFarHill
overlay....Manue

Bovenstaand scrapje heb ik zojuist afgerond. Vers van de pers! Is ze niet schattig en lief, die kleine Gina? De foto had ik al een tijdje op de computer staan maar ik wist nog niet wat ik er mee wilde doen. Eigenlijk moet je daar niet vantevoren over nadenken. Gewoon beginnen en maar zien wat ermee te maken valt is zo'n beetje de beste methode. Vooral als de inspiratie je weer een beetje in de steek laat. :-)

Wat was het koud vandaag, zeg! Waterkoud! Tenminste...IK had het koud. En nu nog. Ik heb ijskoude handen. Misschien omdat ik vannacht niet lekker geslapen heb. Ik heb vreselijk liggen dromen. Ik moest op de kinderen van Els passen. Zij zou ze 's avonds langs brengen en dan zou ik ze 's ochtends vanzelf wel zien. Kom ik 's ochtends beneden zie ik een briefje op tafel liggen. Er stond op dat ik op het grind in de tuin moest letten, want dan zou ik ze vanzelf wel horen. Maar terwijl ik dat briefje sta te lezen zie ik vanuit mijn ooghoek ineens twee parkietjes op de grond zitten. Shit, de beestjes zijn ontsnapt! En ineens zie ik er nog een stuk of 6. Allemaal los! Vliegend door de kamer! Gele, groene, witte... Ohhhh, ik moest op de vogeltjes passen. En niet op de kinderen... Het werd me duidelijk. Maar waarom waren alle kooien keurig dicht? Hoe konden ze dan ontsnapt zijn? En verrek, daar loopt Kiwi! Paniek!! Ik moet de vogeltjes zien te pakken voor Kiwi ze tussen haar tandeloze kaken krijgt! En terwijl ik "Jan, kom even helpen" naar boven roep, schoot ik weer met een nog bonsend hart wakker!
Met een gigantische pijn in mijn nek! Daar heb ik de laatste tijd meer last van dus ik heb gelijk vandaag in de stad even een nieuw kussen gekocht. Kan ik weer lekker slapen vannacht! Tenminste, dat hoop ik!
Ik was nog maar net thuis toen ik allemaal sirenes hoorde. Eerst kwam er een ambulancemotor voorbij. Daarna een politieauto. En even later kwam er ook nog een traumahelikopter over. Niet best! Het blijkt dat er een dode is gevallen na een aanrijding met de randstadrail. Hoe dat mogelijk is weet ik niet. Die moet ervoor gevallen zijn, neem ik aan. Akelig, hoor!

Geen opmerkingen: