maandag 27 december 2010

Ook weer voorbij....

Ze zijn alweer voorbij, die kerstdagen. Eerste kerstdag waren we dus bij mijn moeder. En daar was mijn oom ook naartoe gekomen. Was gezellig. Een hoop herinneringen opgehaald aan vroeger! Het eten was ook lekker en veel te veel weer. Vanavond eten we dus restjes! Beetje rijst erbij koken en we hebben wel weer ons bord vol. Ik heb ook nog peertjes, vlees en erwtjes over van gisteren. Oh oh, over die erwtjes. Daar was gisteravond nog grote hilariteit over! Mariska had al tegen haar vriend Alex gezegd dat we errutjes gingen eten en hij wist in eerste instantie niet waar ze het over had! Errutjes?? Oh, erwtjes! Toen ze beneden kwamen begon ikzelf ook al over errutjes. :-) Zo wordt dat nou eenmaal in onze familie uitgesproken! Het was mezelf nog niet eens opgevallen dat dat raar klinkt! Wij eten namelijk ook altijd errutte-soep! En aarebeien, bedenk ik me nu ineens! Hihihi. Ut zal wel haags zijn. Of bargoens!
Maar goed, kerst is achter de rug. Op naar het nieuwe jaar! We zijn weer van plan om op oudjaarsdag naar het Omniversum te gaan. Da's wel zo'n beetje een traditie geworden. Er draait weer een nieuwe film 'Hubble', een film over de ruimte. Voor Mariska natuurlijk erg interessant! Daarna op de Frederik Hendriklaan oliebollen en appelflappen kopen en een beetje winkelen....

Hier is nog een slideshow van de foto's van de afgelopen kerstdagen.

Geen opmerkingen: