vrijdag 31 december 2010

Prettige Jaarwisseling!


credits: elements...Cajoline/ Carolina
tube...Suzi Sgai
paper...Ineke62

De laatste dag van dit jaar alweer! Zijn jullie voornemens van vorig jaar nog uitgekomen? Vast niet! :-P Maar niet getreurd! Er staat weer een nieuw jaar te trappelen om te beginnen. Nog maar een paar uurtjes...
Vandaag zijn we dus naar het Omniversum geweest. Eindelijk weer eens een film waarbij we ons geen minuut verveeld hebben! Mooiiiii! Indrukwekkend! Van alles over de Hubble telescoop. Wat hij allemaal kan zien aan sterren en zonnestelsels, MILJARDEN lichtjaren van ons vandaan. (Oh mensen, maak je toch nergens meer druk om! We zijn maar stofjes in het immense heelal! We stellen eigenlijk helemaal niks voor, hoor! :-))
Ook lieten ze zien hoe zo'n ruimtereis in zijn werk ging (alsof je in de Challenger zat!) en hoe de Hubble menig keer gerepareerd werd. Interessant!
Ook weer gebeurd! Altijd een mooie afsluiting van het jaar. Op naar 2011!
Oh, vergeet ik nog te vertellen.... Ik had er toch een hard hoofd in dat we gisteren zouden slagen voor een tafel, stoelen en een lamp?? Nou zeg! Het is me toch goed gegaan! We zijn eerst naar de Megastores geweest. Hmm, da's ook niet veel meer, zeg! Veel panden staan leeg. Zo jammer! Maar de grote zaak met verlichting zat er gelukkig nog. Maar al wat ze hadden....en ja, er stonden erg mooie lampen tussen!...niet (precies) wat we zochten. (ik hou wel twee lampen in mijn achterhoofd) ;-) Bij Hoogeboezem hadden we een tafel gezien die ook wel in de richting kwam van wat we wilden. Maar nog niet helemaal...
Daarna zijn we doorgereden naar Star Stijl Meubelen. Daar waren we al vaker geslaagd. En ja, hoor! Binnen het uur geslaagd voor een rechthoekige uitschuiftafel en stoelen. Zonder geruzie! Zonder gebakkelei! Zonder weken van winkel tot winkel te trekken! Jippie! En het mooie is: vrijdag wordt het zooitje al geleverd!
We kregen nog een tip van de verkoper daar dat er in Barendrecht een grote verlichtingzaak zit, dus daar gaan we zondag nog even buurten. Leuk!

Zo, en nu ga ik weer even een appelbeignet eten. Ik wens jullie een knallende jaarwisseling! Tot volgend jaar!

Geen opmerkingen: