woensdag 5 januari 2011

T'is weer uitverkoop!


credits: papers and elements....Rebecca / pic....Jack Vettriano

Mijn benen zijn moe! Ik heb ook flink getippeld vandaag. ;-) De dag begon al vroeg. Mariska en ik moesten naar de tandarts. De vorige keer had hij zijn praktijk nog om de hoek (heel praktisch voor een praktijk!), maar sinds een paar maanden zit hij in een heel andere wijk. Wat doen jullie altijd als je in de stoel ligt en hij is bezig met tandsteen te verwijderen? Je zoekt afleiding, toch? Ik lig dus in gedachten heel hard te zingen. Jo met de banjo, en Lien met de mandoline...Kaatje met haar mondharmonikaaaaaaatje! Gelukkig weet de tandarts dat niet. Laten we dat maar zo houden! :-) Maris en ik hadden beiden geen gaatjes. Er was ook niks bijzonders te zien op de foto's die gelijk gemaakt zijn. T'was namelijk alweer een paar jaar geleden dat dat gedaan was.
Daarna ben ik met de randstadrail helemaal naar het Leyenburg ziekenhuis gegaan om daar mijn lenzenvloeistof te halen. Vandaar uit naar de Haagse Stad, want ja, t'is uitverkoop! Winkel in, winkel uit. Ik ben goed geslaagd. Twee rokken (ik kon niet kiezen, dus alletwee maar gekocht), een trui en een trui/jurk.
Toen weer met de randstadrail naar huis. Snel een boterhammetje gegeten. Inmiddels was mijn moeder ook gearriveerd. Samen zijn we naar mijn zus gelopen voor ons wekelijkse theekransje. Zuslief had Rocky Road Cake gemaakt. Lekker! (Weer een vetrol erbij!)
Roxanne was er ook met de kindjes. Joséphientje praat de oren van je kop. Ze is bezig met zindelijk worden. Dat gaat soms goed en soms niet. T'is een heel zorgzaam kind. Heel lief ook voor haar zusje Gina, dat echt Hollands welvaren is met haar lekkere wangen. Gina is echt een tevreden kindje. Die kijkt alles eens aan en brabbelt haar eigen verhaal. Heel leuk om ze van dichtbij mee te maken en ze te zien groeien. Het gaat allemaal zo snel!
Nou, ik ga de keuken maar weer eens in. Kip Siam staat er op het menu. Voor Mariska moet ik een prak bewaren, ze heeft tot half 8 vanavond college. De arme ziel!

Geen opmerkingen: