woensdag 12 januari 2011

Verf, gas, uit eten!


credits hier

Vanmorgen heb ik het verfkwastje weer eens ter hand genomen. Nu de tafel en de stoelen er zo spik en span uitzien, kan de rest van de meubelen toch niet achterblijven! De butsjes en de meest zichtbare krasjes zijn verdwenen onder een laagje teakhout-beits dat ik nog had staan. Ziet er wel weer 'netjes' uit nu. Mwah, ok, helemaal perfect is het ook weer niet, want de beits glimt erger dan de originele meubelverf! :-) Maar voor het vluchtige, niet kritisch aangelegde, oog ziet het er wel weer kek uit.

Vanmorgen ook een afspraak gemaakt met de gasleverancier. Die is van plan alle gasleidingen te vernieuwen. Hmmm, hou ik nooit zo van. Ben een beetje bang van gas (en vuur). De hele stoep zal open komen te liggen. En ook het voorgangetje wordt overhoop gehaald. Op zich niet erg. Als ze alles maar weer goed gaan aansluiten. Dat dalijk niet het hele huis opgeblazen wordt als ik een paar dop-errutjes wil koken!....;-)

Vanmiddag was het theekransje bij mijn moeder thuis. Roxanne was er ook met de kinders: Kletsgrage Joséphientje met twee parmantige staartjes, zo schattig! (Ze gaat aan het eind van de maand op peutergym. Samen met andere 2- tot 3-jarigen. Geen idee waar ze die sportieve genen vandaan heeft!), en kleine Gina die de hele boel aanschouwt, lekker zit te smullen van haar fruithap en af en toe even een proestgeluidje laat horen. Zo leuk om ze te zien opgroeien!
Roxanne had nog een (in mijn ogen VEEL te GROTE!) verrassing voor me. Nog voor het maken van de geboortekaartjes: diner-cheques! Hartstikke lief natuurlijk. En ik ga er zeker gebruik van maken! Maar ja, ik vind wel dat ze dat geld zelf veel beter had kunnen gebruiken. Zo gemakkelijk heeft ze het niet! Maar ik verzin er wel wat op! :-) Komt wel goed! :-)

En hoe vinden jullie de scrap van het verliefde paartje? Romantisch toch? Ze houden het uit! Al zo'n 5 maanden, geloof ik....Dit was hun eerste kerst samen. Een prima scrapmomentje! ;-)

Geen opmerkingen: