woensdag 16 februari 2011

Kerels....Grrrrr.


credits hier
(opdracht: felle kleuren) (ik weet het: niet mooi!) :-))

Ik doe het niet meer, hoor! Ik ga me voortaan niet meer druk maken! Ik vertel even waarom...
Jan had gisteravond koorreptitie. Koor is 22.00 uur afgelopen. Nog een beetje napraten. En zo rond 22.45 is Jan dan normaliter weer thuis. Maar gister....23.00, niet thuis. Ok, kan gebeuren. 23.15 niet thuis. Hmm. 23.30...nog steeds niet thuis. En dan begin ik al te denken aan de antieke auto waarmee hij naar Rijswijk is. 23.45...geen Jan. Wedden dat dat oude wrak het niet meer doet! Geen telefoon bij zich. Niet te bereiken, dus. Geen ANWB lidmaatschap, maar ja, die kan hij dan toch ook niet bellen. De HTM staakt, dus hij kan ook de auto niet laten staan en met de Randstadrail naar huis komen....Bussen rijden ook niet. Nou ja, dan moet ie maar de trein nemen en vanaf Driemanspolder naar huis komen lopen. 00.00...nog steeds geen Jan. Ja, wat moet ik nou? Wel naar bed, niet naar bed? Hij zal toch geen ongeluk hebben gehad?? Oh jee, wat dan? Hoe kom ik daar achter? Nou, dan komt de politie misschien wel aan de deur. Maar ja, de bel doet het niet. Hoe weet ik dan dat ze voor de deur staan? Ik hoop maar dat ze dan het briefje op de deur kunnen lezen en dat ze klepperen. Toch maar naar bed dan? Ben hartstikke moe. Maar misschien kan hij van iemand een telefoon lenen en belt hij me op om hem te komen halen... Ik hou mijn kleding maar aan dan. 12.15....sleutel in het slot. Jan.
^#@$%%^&*^$ Waar zit je nou!?!?! @$^&%##$%&*
Jan: 'Oh, ja...ik had het plan opgevat om nog even naar Erik te gaan om hem te feliciteren met zijn verjaardag. Sorry.'
GRRRRRRRR!!

Geen opmerkingen: