zondag 6 maart 2011

Over uithuizige kinderen....


credits:
frames/flowers...Raspberry Road Designs
tag...SD
lace...Adozi
paper...BVA

Het zijn toch soesjes geworden. Soesjes gevuld met citroenvulling. Die vulling had ik meegenomen uit Ierland. Lekker fris van smaak. De soesjes zelf kwamen mooi uit de oven maar na een paar minuten stortten ze in. Eigen schuld. Had ik maar het geduld moeten opbrengen om ze in de oven af te laten koelen met de deur open. Maar ik zit niet echt in een geduldige periode op dit moment. :-)
Ben benieuwd of Mariska ze lekker vindt. Ik heb het kind nog amper gezien dit weekend. Vrijdagmiddag kwam ze binnen met Alex in haar kielzog. Die bleef eten en slapen. De volgende ochtend vroeg werden ze opgehaald door Alex's moeder om bij de Ikea te gaan ontbijten. Daarna zouden ze afgezet worden in de Haagsche binnenstad om daar te gaan winkelen. Van daaruit zouden ze weer naar z'n moeder gaan om te eten en daarna zou ze weer thuis komen. En dat kwam ze ook. Als een wervelwind! Voor 1 minuut! Alleen om even haar spullen te pakken want ze ging bij Alex 'crashen'. Ik kon nog net vragen of ze dan voor het avondeten thuis zou zijn, maar nee! Pffff. Nou ja, dan kunnen wij lekker een ovenschotel eten! Een bloemkoolovenschotel. Lekker!
Vorig weekend zat ze nog met Alex in Balk/Friesland. Voor een familiereunie of viering ofzo iets. Hopla!

Ik ken haar amper nog terug, hoor! Wat een uithuizig kind is ze ineens! :-) Maar ik ben er blij om. Laat maar lekker gaan. :-) Ik kan zien dat het haar goed doet. Voor haar studie misschien wat minder... maar dat moeten we dan maar afwachten. Haar pakkie an, niet het onze meer!

Leuk is ie geworden, hè, bovenstaande scrap van nichtje Roxanne en haar dochters? Leuke foto!

Geen opmerkingen: