zondag 26 juni 2011

23 jaar getrouwd!


credits:
template...3s-enough
paper...Mary Popdesigns
cluster...Alevtina

Na alle consternatie van de afgelopen dagen ben ik helemaal vergeten te vertellen dat Jan en ik vrijdag ook nog eens tussen neus en lippen door 23 jaar getrouwd waren! En dat werd gevierd met een etentje. Ook Mariska en Alex hadden wat te vieren: ze waren die dag 10 maanden bij elkaar! Dubbel feest! :-) Ik had nog een paar dinercheques liggen die ik van Roxanne had gehad voor het maken van de geboortekaartjes. Die kwamen nu mooi van pas! We zijn neergestreken bij restaurant Golden Garden hier in Zoetermeer. Inmiddels zaten er nieuwe eigenaren in, dus dan is het altijd even afwachten of het eten nog steeds even smakelijk is als altijd. En gelukkig was dat het geval! Met volle magen zijn we weer huiswaarts gekeerd.

Kiwi heeft ook weer een volle maag. Eigenlijk mocht ze gisteren pas 's avonds een beetje voer hebben volgens de dierenarts. Want ze zou nog een beetje misselijk kunnen zijn door de narcose. Maar ach, je zag gewoon dat het beestje honger had. Laat in de avond had mevrouw dus al 3 bordjes voer weggewerkt. En alles bleef erin. En het gaat extreem goed met haar! Ze is alweer helemaal haar eigen ikje! Ze knort de oren van m'n kop. Ik kan merken dat zij ook opgelucht is dat ze geen tanden meer heeft en dus ook geen pijn. Zij blij, ik blij! :-)

Jan is zingen met Inspirited. Mariska had gisteravond ergens een feestje en heeft bij Alex geslapen en is vandaaruit naar haar werk in Duinrell gegaan. Tijd om ook eens wat te gaan doen! En ik weet al wat: het aanpassen en uitprinten van de oorkonde van de Hermes profielprijs 2011! De oudleerlingenvereniging van Jan's oude school 'Sorghvliet' reikt elk jaar een prijs uit voor het beste profielwerkstuk van het jaar. En aangezien ik eerverleden jaar de oorkonde heb ontworpen moet ik zorgen dat de naam van de winnaar en de titel van het werkstuk erop komt te staan en uitgeprint wordt. Dat wordt dan ingelijst en tesamen met een waardebon overhandigd tijdens de diploma uitreiking.
Werk aan de winkel!!

Geen opmerkingen: