woensdag 24 augustus 2011

Even tussendoor....



Vandaag zijn Mariska en Alex 1 jaar bij elkaar! Van harte gefeliciteerd, kinders! Wat is dit jaar toch snel gegaan met allemaal nieuwe dingen voor Mariska. Verkering, studeren, werken...T'is een goed jaar voor haar geweest voor zover ik het in kan schatten.
Ik heb haar sinds zaterdag al niet meer gezien trouwens. Ze kwam uit haar werk, heeft gegeten, is onder de douche gegaan en werd 's avonds alweer opgehaald om naar het vuurwerk in Scheveningen te gaan. Sindsdien heeft ze al die dagen bij Alex gelogeerd. Als het goed is komt ze dalijk nog even thuis, volgens een van haar sporadische smsjes. Nee,zij sms'te trouwens niet, Alex sms'te dat. Ze zal wel weer geen beltegoed hebben....:-/

T'is frappant hoe verschillend menig leven zich voortschrijdt. Da's natuurlijk altijd wel zo, maar meestal heb je dat niet zo in de gaten. In één week tijd heb ik verjaardagskaarten (Lisa en José), een verhuiskaart (Oom Hans en tante Netty), een condoleancekaart (achterneef Adrian), een ontwerp voor een praktijk (Suzanne, nog niet klaar) en een algemene felicitatiekaart (Mariska en Alex, zie boven) gemaakt. Iedereen beleeft weer wat anders. Dat viel me deze week extra op vanwege al die kaarten. Maar ja, zo is het leven, hè? Jammer, dat er geen baby is geboren, dat had het plaatje af gemaakt! :-)

Volgens mij heerst er weer een virusje in ut land! Mijn moeder had er gister en eergister al last van. Misselijkheid, koortsig, pijn in de rug. En gisteravond werd ik misselijk, moe, hoofdpijn en had ik het heet. Heb wel goed geslapen. Maar ben nu nog steeds trillerig, moe, heb hoofdpijn, ben niet vooruit te branden, en mijn maag is ook nog niet in orde. Ik duik maar op de bank met een boek en een kopje thee. Even niks!

Geen opmerkingen: