maandag 26 september 2011

Oppas-uurtje voor tante Ineke....


credits:
kit: My Sweet Child by Amelie Designs
frame...Mel Designs

Zo hee, wat een schitterend weer gisteren! Mijn zus en ik hebben eerst nog een rondje gewandeld in het Balijbos, voor we thee gingen drinken bij moeders. Daar hebben we op het balkon gezeten met de zon op ons bolletje. Ik was zelfs nog een beetje verbrand ook!
Roxanne en de kindjes kwamen ook nog op de fiets naar omi om een bakkie te doen. Leuk om die grietjes te zien met alletwee zo'n pletterpet op. (helmpje) Veiligheid voor alles! :-) Ik moet daar nog eens een fotootje van nemen. :-/
Roxanne vroeg of ik vandaag in de ochtend op Joséphine en Géneviève kon passen. Ze had een afspraak gemaakt met de direkteur van een basisschool bij mij in de buurt. Ze wilde informatie en een rondleiding om te kijken of die school iets voor Joséphinetje is. En om nou twee kinderen mee te slepen.....
Dus vanmorgen kwamen ze. Ik had al twee tassen met speelgoed klaargezet. De opdraairadio met muziekje vond Josephinetje heel leuk. Gina vermaakte zich met de blokken. Tot Kiwi ten tonele verscheen! Dat was interessant! Ook voor Kiwi trouwens. Ze hebben elkaar uitgebreid bekeken. Ook de zebravinkjes hadden veel bekijks.
De dames kregen dorst, dus ik ging limonade uit de koelkast pakken. En met de fles trok ik de pot met sambal mee....Hopla, op de grond, niet kapot gelukkig. Maar wel het deksel eraf (hoe dat nou weer kan?) en de halve pot sambal over de vloer! Zo hee, wat een troep! Het zat tot aan de radiator toe gespetterd! Eerst maar even opgeruimd. Limonade ingeschonken. Toen ging het mis bij Ginaatje. Een heel gedeelte over haar broekspijp! Doekje erbij, deppen maar, absorberen maar! Afijn....Iedereen heeft het oppas-uurtje overleefd! :-)

Vanmiddag ben ik op visite geweest bij Sylvia. Was ook gezellig. We hebben het gehad over toekomstvoorspellingen. Geloven we erin, of niet? Tja, moeilijk... Mijn verstand zegt nee, maar de verhalen die je erover hoort zijn toch verrekte spannend!
Ik voorspel bij deze dat we vanavond rijst met een indiaas-georienteerd prutje gaan eten. Nou zeg, en laat dat nou al op het vuur staan te pruttelen!! ...

Geen opmerkingen: