woensdag 5 oktober 2011

Beetje pips door Philips!

Vervolg Philips.....

Waar waren we....
20 september.... de belofte dat mijn geld binnen een paar dagen teruggestort zou worden.

28 september.... nog niks ontvangen, dus ik heb er maar weer een lange email aangespendeerd. Al minder vriendelijk.

28 september... netjes een bevestiging van ontvangst gehad.

29 september....Emailtje met de vraag of ik contact op wil nemen met de telefonische helpdesk om samen met hun collega's direkt mogelijke oplossingen te bespreken en uit te proberen.... (hoezo?, Philips hoeft alleen maar terugteboeken!) Heb inmiddels een dossiernummer! Jippieeeee! Kun je nagaan....

5 oktober....Nog steeds geen geld binnen. Heb het nummer gebeld uit voorgaande email. 0800-0230076 Er is 1 wachtende voor u, er zijn 4 wachtenden voor u, (huh?, hoe is dat nou weer mogelijk???), er is 1 wachtende voor u, er zijn 4 wachtenden voor u, er is 1 wachtende voor u....Hoera, iemand aan de lijn!
Nee, zei Samantha, dit is niet het goede nummer, u moet het nummer van de online shop hebben. 0800-0230047 Oh? Staat niet in de email.... (ergernis). Nummer gebeld. Marcelle weer aan de lijn. Weer hele verhaal. Weer een letter of destruction.
Link aangeklikt. Komt schermpje: U hebt al gereageerd op alle bepalingen en voorwaarden voor uw terugbetaling. U hoeft verder niets te doen. Dank u voor uw tijdige antwoord. We zullen de terugbetaling voor elk product waarvoor u de bepalingen en voorwaarden hebt geaccepteerd, verwerken.
Of er niet ergens een vakje stond waar ik een vinkje in kon plaatsen.... Nee, Marcelle, er is geen vakje! Overleg met de supervisor... Hij zal er vandaag naar kijken en het in orde maken. Naar zijn naam gevraagd..... Nee, kreeg ik niet. Was niet geheim, hoor, maar hij heeft geen contact met klanten. Komt mooi uit. Ik, als klant, wil na mijn terugbetaling NOOIT meer kontakt met Philips!

Wordt vast nog vervolgd! :-)

Geen opmerkingen: