vrijdag 21 oktober 2011

Fotoshoot en overschot aan eten....



Gisteren....
Tja, wat te doen op de dag dat Khadaffi vermoord wordt, en de pensioenuitkeringen lager dan verwacht zullen zijn en er ook al geen koorrepetitie is vanwege de herfstvakantie.... Dan ga je gewoon wat leuks doen!
En dat deden Syl en ik dan ook. Vorig jaar december waren we al eens van plan om een fotoshoot te laten doen bij Douglas. Maar dat ging toen niet door. Gisteren hebben we er zelf eentje gehouden. Ik ben met mijn fototoestel, make-up spulletjes en wat kleding naar haar huis getogen. Eerst hebben we natuurlijk thee gedronken. Zonder thee geen begin! Toen kon het grote anti-rimpel-plamuurwerk beginnen. (Weer niet gelukt!) Poelepetaten! Haar in de krul! En poseren maar. Nou is dat niet mijn sterkste kant, maar leuk vind ik het wel. Ik vind het al snel onnatuurlijk aanvoelen, al die poses. Tussendoor hebben we steeds even van outfitje verwisseld. De kamer werd hoe langer hoe rommeliger. Overal kleding, stoelen werden versleept. Zie hierboven wat resultaten van ons gezwoeg. ;-)
Tijdens de fotosessie kreeg ik een smsje van Mariska. Ik DACHT te lezen dat ze vroeg of Alex die avond kon blijven eten. Dus ik smste terug dat dat goed was. Na ons gezellige fotomiddagje kom ik tegen zessen thuis en begin maar gelijk aan het eten. Iets makkelijks, kipschnitzels, sla en patatten. Maar half 7 was er nog niemand thuis...Huh??? Ik nog maar eens goed naar het smsje kijken....Blijkt dat ze had gevraagd of het goed was dat ze DAAR bij Alex at.....Pffffff. Zit ik met eten voor 4 persoontjes. :-) Jan heeft van armoe alles op zitten bunkeren! :-)
Vanavond eet ze daar weer. Alhoewel ik vanavond niet naar de zumba hoef. (Herfstvakantie). Dus Jan en ik eten maar een lekkere witte-bonen-gehakt-ui-aardappel-kruiden-ovenschotel. Ik hoef nu toch niet te hopsen en te springen vanavond! Heb er nu al trek in!

1 opmerking:

Suzanne zei

lovely photos ladies!!! I especially love that multi-coloured top of yours Ineke - my colours too!!!! Looked a lot of fun. :-)