zondag 9 oktober 2011

Heb ik weer.....


credits:
paper...Superscrap
flowers and leaves...superscrap/cherry/SC/Wishingonastar
lace...supercrap
frame...LindsayJ.

Zaterdagmorgen.... ik word wakker met een totaal dichtzittend oor. Hè, verdorie, dat kan er ook wel weer bij! Apotheek natuurlijk niet open, dus bij het Kruidvat een goedje gekocht (Otalgan) wat het oorsmeer zacht zou maken om het daarna uit te kunnen spoelen met een plantenspuit. Nou, ik heb zowat de hele zaterdag EN zondag met dat spul in mijn oor gezeten. Plantenspuit erop, kraag en mouwen nat, maar helpen, ho maar! Slaolie geprobeerd. Grote smeerboel, weer natte kraag en mouwen. Geen soelaas.
Ik was van plan het erbij te laten zitten. Je raakt gewoon gewend aan een oor dat het niet doet. Maar ik ging twijfelen. Stel je voor dat het geen oorsmeer was, maar bijvoorbeeld vocht achter mijn trommelvlies. Ik had per slot van rekening mijn uiterste best gedaan om het te verhelpen. En na googlen van vocht achter trommelvlies in combinatie met vliegen, schrok ik me rot. Dan MAG je niet vliegen! Je hele trommelvlies kan knappen en dat blijkt erg pijn te doen!! Ahhhhh. Neeee. Ik WIL naar Dublin!
Heb toen toch maar even advies gevraagd aan de huisartsenpost. T'was niet druk, dus ik mocht langs komen. De dienstdoende arts heeft toen mijn oor uitgespoten. Het bleek dus wel oorsmeer te zijn. Jemig, wat een PROP! Die had ik er zelf never nooit uit kunnen spuiten met m'n sullige plantenspuitje! Het andere oor heeft ie ook maar gelijk onder handen genomen. Dus ik loop nu rond met de schoonste oren van Zoetermeer! En da's heerlijk om te horen!

Mariska en ik hebben zaterdag ook nog even meegedaan met een Zumba filmpje dat ik had gedownload. Dat was wel even afzien weer. Vond zij toch ook wel! En hoe warmer ik het kreeg hoe meer mijn galbulten weer op gingen spelen! Vandaag houden ze zich rustig voor de eerste keer sinds dinsdagavond. Gelukkig maar....
Ik ben druk bezig geweest met de voorbereidingen voor de komende dagen. Boodschappen gedaan, pietjes verschoond, kattenbakken verschoond, planten water gegeven, instructies uitgedeeld, stofgezogen, koffer gepakt. Vanavond vroeg naar bed, morgen heel vroeg op om de eerste vlucht naar Dublin te halen! Moeders gaat de hort op! :-)

Op bovenstaande scrap: Jan en zijn zus Karin.

1 opmerking:

Suzanne zei

After all that you deserve this trip to Dublin!! Have a wonderful time! xx