woensdag 5 oktober 2011

Over galspuwen en de vrouwelijke lijn van de familie.....


credits: collab kit Precious Time To Laze

Het begon gisterochtend al met wat jeuk aan mijn handen. 's Avonds kwamen daar twee, naar wat ik dacht muggenbultjes, bij op mijn been. Jeuk! Maar zo tegen half 12 zat ik onder de bulten! GALbulten. Mijn hele lijf! Overal! Jeuk als de pieten! Ik heb dus ook niet zo lekker geslapen. Maar het was wel lekker dat ik vanmorgen even mijn gal kon spugen bij de Philips! Misschien dat de bulten en de jeuk nu weer weggaan....
Wat raar toch steeds, die uitbraken van galbulten. Dat moet toch ergens vandaan komen? Zou het echt stress zijn? Kan ik me niet voorstellen. Toch ergens allergisch voor? Het enige dat ik 'nieuw' heb gegeten is de koffie-bavaroisetaart van de Hema. Maar daar heb ik gisteren niet van gesnoept. Nou ja, het zal z'n tijd wel weer duren.
Gedoe allemaal.

Bovenstaande scrap heb ik gisteravond nog gemaakt. Is ook weer voor een wedstrijdje op de ScrapbookFlairsite. Mijn achternichtje, nichtje, zus, moeder, oma, en overgrootmoeder. Zien jullie gelijkenissen? Ik wel. Ut zit um in de ogen!

Geen opmerkingen: