maandag 3 oktober 2011

Weekend weer voorbij.....


credits:
papers...NBF/ALP/BvanEsch/FFH
elements....Chili Dezigns/KKD/Cajoline/Josie
quote...The Law Of Thumb

Druk weekendje achter de rug! Zaterdag heb ik nog de laatste boodschappen gedaan en de laatste hapjes gemaakt voor Jan z'n verjaardag. En we zijn op visite geweest bij Roxanne die die dag 23 werd. Ze woont 9 hoog in een flat. Jan en ik in de lift.... Ik zeg nog: Blijf achter de rode lijn, anders stopt ie. Prompt hangt ie stil tussen twee etages! Ahhhhh!!! Blinde paniek van mijn kant. Stoicijns gekijk van Jan's kant. Gelukkig kwam de lift weer in beweging. Maar ik hou er niet van! Niet goed voor mijn bloeddruk!

Zondag stond ik op met een rode jeukerige uitslag in mijn hals en schouder. Vorige week had ik Midalgan gesmeerd i.v.m. een pijnlijke nek. Kreeg er toen ook al uitslag van maar dat was in de loop van de week opgeklaard. Nu kwam het dus ineens heel vurig weer opzetten. De hele dag en avond last van gehad. Maar vanmorgen was het alweer weg. Raar, hoor!
Maar goed, Jan vierde dus gisteren zijn verjaardag. Hij heeft zijn tradionele Jarige Job-ontbijtje gehad. En s'middags kregen we de visite. En ja, hoor, we hebben lekker in de tuin kunnen zitten! Hiep Hoi!



Als kadootje had ik kaartjes gekocht van de 25-jarige jubileumshow van de Phantom of the Opera. Die werd die avond live opgevoerd in de Royal Albert Hall in Londen en tegelijkertijd uitgezonden in bioscopen over de hele wereld. Dus ook hier in Zoetermeer. Dus togen Jan en ik, Mariska en Alex ernaartoe. Jan en ik waren nog nooit in deze bioscoop geweest. Maar wat zit je daar luxe, zeg! Ruime stoelen, veel beenruimte, een randje om je drinken optezetten! Helemaal goed!
De show begon om 20.00 uur. En hij werd uitstekend in beeld gebracht! De hoofdrolspeelster leek op mijn vriendinnetje José van de lagere school. Zelfde gezicht alleen andere kleur haar. Goh, hoe zou het met haar zijn? Heb ooit haar adres gehad van haar nichtje. Maar toen ik haar een brief stuurde kwam ie weer terug met adres onbekend. Jammer!
Maar goed, ik dwaal af. De man die de phantom speelde was gepassioneerd! Ik pinkte zelfs op het eind nog een traantje weg! Heb ook nog nooit zulke mooie visagie gezien, zeg! Geweldig geschminkt! Na afloop van de show kwam Andrew Lloyd Webber nog een praatje maken en kwam er nog een optreden van Sarah Brighman (over the hill, met een afschuwelijke, te lange, waarschijnlijk geleende, jurk aan die niets voor haar deed). Ze deed een nummer samen met nog 4 andere zangers die in de loop der tijden de phantom hebben uitgevoerd.
Ik vond het een leuke avond in ieder geval. Kan niet wachten tot ik de show kan downloaden. ;-P

Geen opmerkingen: