zondag 27 november 2011

Bosvruchtentaart! Mjammie!



Nou, ziet dat er niet lekker uit? Me dunkt van wel! En weer een stapje verder naar een lege vriezer! Hadden we deze week maar eventjes flink wat vrieskou. Dan kon ik tenminste de inhoud in de tuin leggen. Maar nee, t'is iets van 12 graden boven nul, met nog een zuidwesterstorm ook. Echt herfstweer, dat wel!
Maar goed, taart is gelukt. Ik neem hem vanmiddag maar mee naar mijn moeder. Daar wordt ie tenminste door meerdere mensen tegelijk opgevroten. Dan verdelen we de kalorietjes netjes onderling. ;-)
Ben vanmorgen weer met van alles tegelijk bezig geweest. Taart bakken dus. Nog wat sinterklaaskadootjes in elkaar geflanst en ingepakt. EN er is weer een gedicht af! Nog eentje te gaan! En tegen die laatste zit ik een beetje aan te hikken. Ik moet er eens goed voor gaan zitten. In alle rust. Zonder harde muziek op de achtergrond! (Trouwens, de nieuwe CD van Susan Boyle valt een beetje tegen op de een of andere manier!)
Morgen maar weer eens proberen....nog maar een weekje te gaan! En ik lig zo mooi op schema!! Jippie!

Geen opmerkingen: