vrijdag 16 december 2011

Er is er één jarig, hoera!


Gisteren kwam Suzanne over vanuit Lutjebroek. Gezellig! En dan vliegt de tijd als je zit te kleppen over de vragen des levens en andere dingen die we meemaken! We hebben ook de kerstroute gelopen in tuincentrum 'de Driesprong'. Wat hebben ze toch een leuke en mooie dingen! Maar we hebben het netjes gehouden! Ik twee ballen, zij twee zilveren boompjes om neer te zetten. Heb ook nog gelijk gevraagd of er een transformator voor mijn lichtballen bijbesteld kon worden, maar dat ging niet. Ik kreeg de tip om na de kerst te komen om te kijken of er misschien een incomplete doos was of een teruggebrachte set. Dan kan ik de transformator omruilen. Zou mooi zijn, dus dat probeer ik dan maar. Wie weet heb ik geluk!
Suzanne heeft nog wat foto's genomen en op haar blog gezet. Als je die wilt zien dan klik je maar op deze LINK.

Vandaag was Joséphine jarig! Ze werd drie jaartjes oud. Ze viert het officieel aanstaande zaterdag, maar aangezien ik dan een kerstoptreden heb voor de bejaarden en gehandicapten van de stichting ´de Zonnebloem´, ben ik vanmiddag al even een stukje chocoladetaart wezen eten. Goh, wat gaat de tijd toch snel. Alweer drie jaartjes oud! Morgen gaan zowel Joséphine als Géneviève voor het eerst een hele dag naar het kinderdagverblijf. Dat zal wel even wennen worden. Voor de kinders maar zeker ook voor Roxanne. Spannend!

Vanavond zijn we naar het theater geweest. Naar het orkest van Danny Malando en Carola Smit, als zangeres. Jee, ik dacht dat het bij Max Prom een oud publiek was, maar dit publiek deed er niet voor onder. We hadden het idee dat we een reisje langs de Rijn gingen maken! Maar ondanks alle ouwetjes hebben we toch een leuk avondje achter de rug. Muziek is nou eenmaal muziek! En daar hou ik van. Ooit een versie van ´Stille Nacht´ op een zingende zaag gehoord?? Spatzuiver, hè!! En verder de nodige tango melodietjes, met viool en harmonica's, afgewisseld met allerlei kerstmuziek. We hebben lekker mee kunnen zingen!

Thuisgekomen stond de thee al klaar. Alex is bezig met een nieuwe opzet van de website van Hermes, de oudleerlingenvereniging van Jan's vroegere school. De oude website is in de loop der jaren wel een tik oubollig geworden, dus een totale aanpassing door iemand met een nog jeugdige blik is wel van belang. Je wilt toch nieuwe oudleerlingen trekken om lid te worden!
Jan heeft met het bestuur overlegd en die vonden het prima dat Alex dat ging doen. Leuk!
Dus we hebben net even onze gedachten erover uitgewisseld.
En wizzkid als hij is, heeft hij ook nog gelijk even een paar codes in blogger veranderd, zodat mijn achtergrondjes voortaan ALTIJD goed van maat zijn, op welk formaat beeldscherm je hem ook bekijkt!! Voortaan dus nog maar 1x een ontwerp maken en het past altijd! Perfect!!!
Weer bedankt, Alex!! :-)

Geen opmerkingen: