dinsdag 17 januari 2012

Zumba en Scratch....


credits:
papers...FarFarHill
frame and elements...HappyScrappy
flowers...Friendly Scrap
picture...Marie Eufrosine Spartali

Het was behoorlijk druk bij de Zumba. Er zijn weer een aantal nieuwe luitjes bijgekomen, w.o. Joke (mijn tante) en Claudia (mijn nichtje). Ben benieuwd of ze ermee doorgaan! Onze officiele lerares is al twee weken niet geweest. Zij zit met een knieblessure thuis. Maar haar 'stand-in', ook weer een hittepetit uit Argentiniƫ, doet het ook prima, hoor! Ze krijgt met gemak ons luie zweet naar de oppervlakte! Als we toch ons flesje levenswater niet hadden....Zo'n dorst krijg je ervan! Ik ga er nog steeds elke week met plezier naartoe. Het doet me zo goed! Ik kan het gewoon merken. :-)

Vanmiddag was de eerste oefenmiddag voor de scratch in Leiden. T'was in Oosterheem, dus in het kader van de slanke lijn heb ik mijn fiets er maar naartoe gefietst. Eerst hebben we uiteraard uitgebreid zitten kakelen met thee en gevulde koeken erbij. Later vond iemand het toch wel eens tijd worden dat we de oefenCD eens zouden beluisteren en nazingen. Oh oh, die nieuwe nummers..... Jakkes!!! Het GEHEEL zal ongetwijfeld mooi klinken als we dat zingen met een solo erbij en met het 850-koppige koor als achtergrond. Vast wel. Maar echt leuk is het niet om elke keer alleen maar te oooh'en en te hmmmm'en. Zo jammer! Maar er is nog genoeg werk aan de winkel, want er zit dit jaar een nieuwe in ons groepje. En zij moet ALLE nummers nog leren. Dus volgende week komt het kloentje bij mij oefenen. Wat zal ik eens maken? Rocky Road Cake? Misschien wel lekker! :-)

Weer thuis gekomen dacht ik slim te zijn om mijn fietsbanden maar gelijk eens op te pompen. Ruk ik weer de pomp in twee stukken. Ik ken mijn eigen kracht niet, blijkbaar. :-/ Ik heb nog geprobeerd om hem weer in elkaar te zetten. Gat, wat een vieze stinkende smurrie zit er in, zeg! Mijn handen zaten helemaal onder! Maar nee, ik kreeg hem wel in elkaar, maar hij pompt niet meer. Ik ben dus pomploos. Donderdag maar even een nieuwe kopen.

De hele week heb ik al steeds verschijnselen van een verkoudheid die maar niet doorzet. Dan word ik wakker met een vreselijke keelpijn. Maar in de loop van de dag verdwijnt het weer. Dan zit mijn ene neusgat dicht. Dan klaart het weer op. Dan moet ik vaak niezen en voel me verkouden. Maar ook dat trekt dan weer weg. Nu weer keelpijn vanavond. Nou ja, zal morgen wel weer over zijn. Hoop ik. Ja, toch??

Geen opmerkingen: