maandag 13 februari 2012

Even tussendoor....


credits hier

Ik begin weer aardig in een ritme te komen. De verjaardagskaarten zijn klaar. Ik heb zelfs nog een andere scrap gemaakt. Die heb ik zelfs in één keer afgemaakt, i.p.v. in kleine stukjes. Volgens mij is het ongedurige tij weer gekeerd. Zou het misschien te maken hebben gehad met volle maan??? Wie weet heb ik elke maand wel een lunatic?!? Zou me niks verbazen! :-P Ik zou mijn blog er eens op moeten naslaan, samen met een lijstje van maanstanden van het afgelopen jaar!

Afgelopen woensdagmiddag en zondagavond hebben we weer geoefend voor de Musical Scratch in Leiden van aanstaande zaterdag. We zijn er klaar voor! Denken we. T'is nu nog een kwestie van het uitzoeken der randstadrail- en treintijden, welke kleding we aandoen (moet iets paars zijn) en waar we 's avonds gaan eten alvorens het concert begint. Het belooft in ieder geval een leuke, gezellige, muzikale en vermoeiende dag te worden. Ik heb er zin in. Ik ben reuze benieuwd naar de nieuwe nummers. Hoe gaan ze klinken als we ze zingen met bijna 1000 man?

Vanmiddag heb ik uren in de keuken gestaan om indiaas te koken. Deze keer heb ik 'Chicken Jalfrezi' gemaakt. Tesamen met een bloemkool/kokos gerecht en citroenrijst. Ook naanbrood met Raita mocht natuurlijk niet ontbreken. Hè, lekker! Het staat nu te pruttelen. Het naanbrood staat in de oven. En het ruikt hier lekkerrrrrrrr! Jammer dat er geen geurblog bestaat!
Eet smakelijk allemaal! Ik weet zeker dat ik vanavond het lekkerst eet van jullie allemaal! :-P

1 opmerking:

Suzanne zei

Indian food is one of my all time favourites! So many restaurants in England especially in Yorkshire so I was very used to it over there. Last two birthdays it was also what I cooked for people who were here as they love it now as well! A good chicken balti is delicious!!! eet smaakelijk!!!