dinsdag 7 februari 2012

Zakka, zakka, zakka....Zumba!



Een van de eerste keren dat ik bij Pro Patia een proefles Zumba volgde werden er precies die dag video-opnames gemaakt. Saray deed dat om te voorkomen dat haar nieuwe reeks Zumbalessen teveel op de oude Zumbalessen zouden lijken. Deze opname, die ze inmiddels op Youtube heeft gezet, was dus aan het eind van die ene periode. De laatste paar weken heeft ze een totaal nieuwe choreografie verzonnen die voor iedereen nieuw is. Gelukkig maar. Ik kom nu veel beter mee! :-) Maar het filmpje laat wel goed zien hoe zo'n les in zijn werk gaat. Het LIJKT misschien makkelijk, maar vergis je niet! Het is behoorlijk intensief! Je ziet mij (gelukkig) niet op het filmpje, maar je hoort haar wel een paar keer iets tegen me roepen. Bij 8.04 ging ik waarschijnlijk een keertje de goede kant op, want ze roept dan: Inneke, GEWELDIG! Hahahahahaha. Dat was dus duidelijk een momentopname waarbij ze precies op het goede moment een blik op me wierp! :-) Maar oh, wat heb ik er een lol in! Ik kijk echt naar de dinsdag uit! Wie had dat ooit gedacht: Ineke, die een sport leuk zou vinden! Hoe. Is. Het. Mogelijk! :-)
En dan de muziek..... In de tegenwoordige les wordt o.a. het volgende muziekje gebruikt:

Als DAT niet vrolijk is! Daar KUN je toch niet stil bij blijven staan?? En we zakken, zakken, zakken, zakken echt naar beneden, hè!! Vermoeiend!!!
Had ik al verteld hoe leuk ik Zumba vind?!! :-).....

Geen opmerkingen: