vrijdag 9 maart 2012

Even wachten nog....(maar niet lang meer!)


credits:
art...Lam Tran
frame...TAL
swirl...Novaczka
lace...M Zimmermann
raster...Krisztina
lights...Butterfly Dsing

Nog maar twee weekjes wachten! Niemand kan zeggen dat ik geen geduld heb gehad! Want hoe lang wil ik nou al niet een Ipad? Volgens mij al sinds vorig jaar november? Maar toen kwam die kapotte laptop ertussen die vervangen moest worden. :-/ En daarna hoorde ik dat er ook weer een nieuwe versie van de Ipad uit zou komen. Tja, wat te doen... Toch kopen of nog even wachten op de nieuwe Ipad? Intussen wel gekeken of er nog ergens een leuke aanbieding was om me over de streep te trekken. Maar nee! Ik ben intussen niet verleid tot een aankoop. Ik heb smachtend gewacht! Nog maar twee weekjes..... Hou vol, Ien!! :-)

Mariska had vanmiddag weer rijles. Van te voren was ze al gebeld dat hij deze keer in een andere auto zou voorrijden. De lesauto was namelijk in de prak gereden! Dat lijkt me toch wel het ergste wat je als verse leerling mee kan maken! Ik heb al eens naast een van achteren aangereden lesauto gestaan bij het stoplicht. Dan zie je zo'n piepjong meisje met een bleek neusje van de schrik schichtig om zich heen kijken terwijl de heren gegevens voor de verzekering staan uittewisselen...Zo sneu! Ik hoop niet dat Maris dat ooit nog mee gaat maken! Vanmiddag reed ze prima weg, in haar grote slee. Is weer de grote weg richting Den Haag op geweest. Leuk vind ze het nog steeds niet! Maar wie weet komt dat nog. Misschien wanneer ze zich wat zekerder voelt over zichzelf. Own that road, Maris! Het asfalt is overal hetzelfde!

Na veel aandringen heeft ze onlangs ook nog Alex' haar geknipt! Dat heeft ze prima gedaan! Het zit nog goed ook! Er zit alleen nog één klein pietepeuterig sprietje op zijn hoofd dat te lang is gelaten. Maar dat mag ze niet eens bijpunten van Alex. Zo heeft ie iets om haar mee te plagen! :-) Ik vind het nog steeds een leuk stel! :-)

Geen opmerkingen: