donderdag 22 maart 2012

I love Paris in the springtime.....


credits:
paper..Cajoline
template..Yin
clock...Cajoline
tag...ScrappinCop
elements...Cajoline/Jenny Art

Gisteren was ik bij mijn zus en zwager en daar hebben we, zittend in de tuin in het zonnetje, oude fotoalbums ingekeken. Zo ook een album met foto's uit 1978, waarin we naar Parijs zijn geweest. En dat ging heel spontaan! Toen nog wel!! Nico belde ergens in de ochtend om te vragen of mijn moeder en ik zin hadden om mee te gaan. Ja, leuk! Wanneer?? Nou, pak maar even een tas in, over een half uur komen we jullie ophalen. Zo ging dat vroeger! :-) Nu dus niet meer... :-/
In Parijs hebben we eerst een hotelletje gezocht. Geen idee meer waar dat was. Nico deed het woord, met handen en voeten. Ik was nog geen 16, een kei in frans, (toen nog wel, ik was verliefd op Julien Clerc en wilde natuurlijk wel met hem kunnen praten mocht het wat worden tussen ons.....hihihi), maar ik durfde uit verlegenheid geen woord frans uit te kramen! Ik was sowieso nog een pubertje. Wie neemt er nou alleen hoge hakken mee naar Parijs?? Ik dus! Stupide, stupide, stupide! Ik heb het hele weekend lopen strompelen! Maar Parijs hebben we gezien! Op de terugweg hadden we nog autopech. De radiateur lekte. Zolang we bleven rijden ging het goed. Wel steeds water bijvullen. Bij de grens was het gigadruk. Files. We hebben een buitenbaan genomen en Nico heeft weer met handen en voeten uitgelegd wat er aan de hand was. Gelukkig lieten ze ons toen zo door! Dat was toch wel heel vriendelijk! Al met al was het een te gek weekend! Leuke herinneringen! Vandaar dat ik wat foto's heb ingescand en er gelijk maar even een scrap van heb gemaakt!

Maar ja, nu ben ik 49. En nog steeds ben ik dom, dom, dom. Vandaag zou de groene bak geleegd worden. Meestal komen ze vroeg in de ochtend. Dus toen ik vanmiddag van het koor thuis kwam wilde ik de bak weer terug in de tuin zetten. Maar hij zat nog helemaal vol! Shit! Ik zal het afval wel te vast hebben aangestampt! Nou ja, dan over twee weken maar weer. Ik zette hem in de tuin. Sta ik net het eten voortebereiden, Malai Kofta Curry met rijst, hoor ik alsnog de GFT-ophaalwagen! Ben als een speer de tuin ingerend, sleepte de bak achter me aan, verloor onderweg nog mijn ene slipper (ik moest gelijk aan Assepoester denken!), en kwam net te laat aan......Hij was al doorgereden! Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan! Dom, dom, dom, dom!

Geen opmerkingen: