woensdag 14 maart 2012

Kap, de knappe kapper, kapt knap......


credits:
tubes...Fjee13/Kahlan
bubble and stones...Lilas
frame..Malina
swirls...Novaczka
foliage...MRD
sparkles...LindsayJ.
scatters...Raspberry Road

Gisteren heb ik, na de uitputtingsslag die Zumba heet, de kapper weer eens een bezoekje gebracht. Was ook wel weer eens nodig, want de ene helft van mijn pony hing in mijn oog. Ik had er al stiekem aan zitten knippen maar toen zat het helemaal niet meer! Ik had de kapster uitgelegd hoe ik het wilde hebben. (Ben dus niet bij de Kinki geweest, want daar vragen ze wat je NIET wilt)... :-) Ik wilde een opgeknipte bob, mijn pony plukkerig, asymmetrisch en uitgedund. Daar kon ze wel wat mee, zei ze. En ze ging aan de slag. Haren wassen, hoofdmassage, een speciaal goedje erop dat niet uitgewassen hoefde te worden, want ohhhh, dat was zulks een fijn spul! Dan ging je haar niet pluizen! (mijn haar pluist sowieso al niet). Ze ging knippen. Ik had mijn bril afgezet, dus ik kon het allemaal niet echt volgen. Na al het geknip ging er nog een ander goedje op. Een of andere tonic met zeezout. Huh? Zeezout?? Ik ben toch geen vis op een bedje van prei?? Wat is dit voor culinaire kapper??? :-) Nee, dit bracht volume en stevigheid.... Ze ging fohnen. Toen ze klaar was deed ik mijn bril weer op. Heb ik me toch een grote kop met haar!!! Ik schrok me een hoedje! Een HELM in dit geval! Ik had een beetje teveel volume! Mens, zo ga ik niet naar huis, hoor! Ze heeft het een beetje platter kunnen maken gelukkig. Thuis heb ik mijn kop rechtstreeks onder de kraan gehangen om het te wassen. Wat een smerig spul zat er in! T'was gewoon keihard geworden, het leek wel een betonblok! Daarna heb ik er maar gelijk een kleurtje in gedaan. En op mijn eigen manier gefohnd. Nu durf ik me weer te vertonen! :-) En het zit nu best wel weer aardig. En dat alles voor maar 15 euro! Zuinigheid met vlijt, toch? :-)

Vanmorgen heb ik bloed laten prikken. Kijken hoe mijn HB gehalte en mijn glucosegehalte is. Volgende week naar de dokter voor mijn bloeddruk, de uitslag van het bloedonderzoek en mijn gewicht.

Rest mij nog om Antoine vandaag een hele fijne 50e verjaardag toe te wensen! Hieperdepiep!
Wat klinkt dat oud, hè, 50! Gelukkig ben ik dat nog langgggg niet! ;-P

Geen opmerkingen: