maandag 9 april 2012

een lanterfanterdag!...



Vandaag komt er niets uit mijn handen. Vandaag is het een lanterfanterdag! Ik ben zelfs vanmorgen op de bank weer even ingedut! Wat een oude muts word ik toch! :-)
Maar goed, zo'n luie-wijven-dagje heb ik wel verdiend.
Gisteren was het paasbuffet. En het was heerlijk! En het was veel te veel! Mijn zus had ook veel meer gemaakt dan ik verwacht had. Ze had ook nog wat receptjes van Pinterest afgehaald. Toch wel heel handig die site! Maar we hebben ons best gedaan. We hebben in ieder geval alles geproefd. Ze had ook nog advocaat meegebracht. Dat staat zo paselijk. Mariska heeft er ook een hapje van geproefd, maar dat was tevens haar laatste hapje. Niet lekker bevonden! Achgosss, het kind heeft 3 uur moeten wachten op de jaarlijkse 'zoek de chocolade eitjes in de tuin' traditie! Bleek dat ik dat dus ALTIJD tussen het koffiedrinken en het buffet deed. (Geen idee dat ik dat altijd deed!) En nu hebben we eerst het buffet gegeten en nog eens een hele tijd nagepraat..... en zij maar wachten, en wachten en wachten. T'was behoorlijk fris in de tuin. Wel droog, maar een koude wind. De echte 'bikkels' hebben tot het einde gezocht naar de 10 eitjes. De 'watjes' die het al snel koud kregen, waaronder ikke, hebben lekker voor het raam gekeken of ze al opschoten. ;-P
Het was weer een gezellige middag.
En vandaag dus een gemakkelijke dag! Beetje mijn blog bijwerken, beetje tv kijken, beetje Ipad-ten, beetje restjes eten. Waarom was die citroencake nu gisteravond alweer op!! Daar had ik NU wel weer een lekkere plak van willen eten! Ik ga maar eens thee zetten. Ik heb nog paaseitjes!! .....

Geen opmerkingen: