maandag 4 juni 2012

Over Daniel, Ilena en Herman.....

credits: 
paper...Dydyge, sheep...Crafty Corner

Wat is hij lief als hij slaapt en schaapjes aan het tellen is, hè? Dit is kleine Daniel, ons achterneefje.
Gisteren hebben we hem in levende lijve kunnen bewonderen. Zijn volumeknop stond op 10 toen we binnenkwamen. Meneer had honger en wenste NU te eten! Maar na eenmaal zijn flesje melk opgelurkt te hebben viel hij tevreden in slaap. Een schattig mannetje, een mooi rond koppie en een grote bos met haar!
Schattig! :-)

Achternichtje Ilena is sinds vrijdag eindelijk uit het ziekenhuis en weer thuis. Voorlopig staan er nog wel veel onderzoeken gepland omdat ze nog steeds niet echt weten wat haar mankeert. Ook heeft ze voorlopig nog sondevoeding. We hopen dat het goed blijft gaan! Aan haar humeur zal het niet liggen, hoorde ik. Ze blijft er vrolijk onder en lacht altijd van oor tot oor! :-)

Kan ik iemand nog blij maken met een deegkwakkie van Herman, de vriendschapscake? Hij is weer in het land! 'T is, denk ik, wel 20 jaar geleden dat ik hem voor het laatst in huis gehad heb. Herinneren jullie je hem nog? Je krijgt van iemand een beetje deeg met gist erin. Dat moet je elke dag even doorroeren. Na 4 dagen moet je hem voeden met meel, melk en suiker. Weer een aantal dagen doorroeren. Weer voeden, weer doorroeren, het deeg in vijfen delen, vier delen weggeven (met het recept erbij), en één deel afbakken met extra ingredienten (naar eigen smaak) erbij. En het is echt lekker, hoor! Heb gisteren nog een stuk gegeten die mijn zus gebakken heeft.
Dus wie wil??? Bel me! Email me! Maak me los!!!!


Geen opmerkingen: