maandag 25 juni 2012

Over printen, een beurt en hoelahoepen....



Het was weer printtijd! De jaarlijkse Hermes-profielwerkstuk-oorkonde (prijs voor het beste profielwerkstuk van het jaar) heb ik weer kwa naam en titel aangepast en uitgeprint. En het grappige is: dit jaar heeft het zusje van Martijn, een jongen die vroeger op de lagere school bij Mariska in de klas zat, de prijs gewonnen. Leuk toeval!

Bovenstaand kaartje komt aan een traktatie te hangen. Géneviève wordt donderdag twee jaartjes oud en gaat dan naar de 'grote kinderen' groep (van 2 tot 4 jaar) op het kinderdagverblijf. Als afscheidskadootje voor alle kindjes maakt Roxanne visjes van mandarijntjes. Dus het kaartje is wel toepasselijk. Aan de binnenkant staat een leuk rijmpje: Visjes zwemmen in het water, Géneviève is nu twee jaar.
Lieve vriendjes, ik zie jullie later. Dan spelen we weer met elkaar.
Goh, die Géneviève....alweer bijna 2 jaar! Wat gaat het toch rap allemaal!

De groene auto is weer APK gekeurd en heeft een beurt gehad. Met de koppeling bleek niks aan de hand te zijn.... kwestie van het matje goed leggen! *schaam* Was Jan al heeeeel lang achter, maar zegt dat dan niet even tegen mij. Zodat ik al die tijd nog steeds krampachtig de koppeling niet te diep in durf te trappen! *zucht*
De kwestie met het grote licht dat zo maar spontaan aangaat, ook al wil je dat niet, is ook opgelost. Een 'nieuwe' oude richtingaanwijzergeval van de sloop was de oplossing.
Er zitten ook nieuwe ruitenwissers op, die GEEN strepen trekken. Wat een verademing!
Het enige wat nog niet is opgelost is het fluttertje dat ik rechtsvoorin hoorde. Net of er water stroomde....
Nou, dat klopt! Dat blijkt een lekke koppakking te zijn! Aj, een flinke kostenpost. Net als de distributieriem die nodig vervangen moet worden. Maar ja, moet toch gebeuren. Ik durf er nu toch sowieso niet meer in te rijden. Hij kan er ineens mee ophouden namelijk! De buurman, die de auto's altijd onderhoudt, zal kijken wanneer hij weer tijd heeft om de reparatie te doen. Afwachten maar. Voorlopig maar even alles op het fietsje of met de benenwagen.

Vanmorgen ben ik met mijn moeder naar mijn tante Tiny in Zevenhuizen op de koffie geweest. Rijdend in mijn moeders 'luie wijven' autootje! Een Suzuki automaat. Jemig, je hoeft haast niks te doen! Het ding rijdt zowat vanzelf, joh! :-)
Mijn tante heeft mijn laatste plukje Herman overgenomen. Ik heb zelf nog wel een portie deeg in de vriezer. Misschien voor in november ergens. Ik kan nu geen Herman meer zien! Helaas wel proeven....Is allemaal niet goed voor de lijn! Misschien moet ik maar, net als mijn vriendin Els die ik vanmiddag aan de lijn had, een bodyhoop kopen! Ooit van gehoord? Ik niet. Een fitness hoelahoep. Ze werd er bont en blauw van aan het begin! Kan dat goed zijn??? Sport dat pijn doet?.... Ik hou het toch maar bij de Zumba!

Geen opmerkingen: