maandag 30 juli 2012

Kraantje wel, kraantje (nog) niet...


credits:
cluster...Raspberry Road
tag...SC
frame...NBK (altered)
sketch....ineke62

Het kraantje had ik al gekocht (een goudkleurige, lekker ouderwets), het keukenkastje waar vandaan de leiding doorgetrokken zou worden, was al uitgeruimd (en inmiddels weer eens schoongemaakt), bij de plek buiten waar uiteindelijk het kraantje moest komen was al ruimte gemaakt, maar helaas.... het ging even niet door! Nico voelde zich helemaal niet goed. Overal pijn en voelde zich ellendig. Hij vond het heel erg dat ie niet in staat was te komen. Hij hoopte dat het met de medicijnen van de dokter snel over zou zijn, maar het werd alleen maar erger. Nou, dan komt het wel een andere keer, hoor! :-) Ik wacht al 17 jaar op een kraantje, dus nog wat extra tijd geeft niks. Ik vind het al zo'n eng en benauwd idee dat ie de hele kruipruimte onder het huis van de ene naar de andere kant in het pikkedonker moet afleggen. Het lijkt me net het gevoel alsof je levend begraven bent! (misschien ben ik toch een beetje claustrofobisch). Stel je toch voor dat er wat met hem gebeurd! Wat dan? Hoe krijgen we hem er dan weer onder vandaan? 112 bellen? De ME? Zelf zei hij : oh, dan bind je maar even een touw aan mijn voeten en je begint met trekken.... IIEEWWW.
Nee, hij moet zichzelf weer piekfijn in orde voelen voor hij van mij die kruipruimte in mag! Pffff, dat kraantje weet wat! :-)




Geen opmerkingen: