maandag 10 december 2012

De boom staat!



Jemig, wat een tegenvaller! De oven is ter reparatie, maar het kan wel minimaal 3 weken duren voor hij gemaakt/vervangen is! Dat wordt afzien! De hele kerst staat nu op zijn kop. Niks geen lekkere gevulde varkenshaasjes uit de oven. Niks geen gruyere/aardappelschotel. Niet eens een simpele kerstcake! Nee, noppes. Het plan is gewijzigd...dan maar gourmetten. Niet echt mijn idee voor een kerstmaaltijd, maar ja. Je moet toch wat, nietwaar? Ik kan nog geen stokbroodje oppiepen....
Maar nu genoeg met mijn zielige gedrag! We komen heus de kerstdagen wel door. Maak je maar geen zorgen om ons! :-)
Staat jullie boom al? Wij hebben afgelopen zondagochtend de boel opgetuigd. Moest ook wel, want komend weekend is propvol geboekt. Jan heeft met zijn engelengeduld nog twee snoeren gemaakt die kapot waren. Ik had vorig jaar dus helemaal geen nieuwe snoeren hoeven te kopen....Nou ja, beter teveel dan te weinig lichtjes! Het enige nadeel is dat we maar zo weinig stopcontacten hebben. En nog op de verkeerde plekken ook. Dus het was een hoop geschuif met verlengsnoeren. En dan ook nog al die verschillende stekkers! Waarom maken ze die nu niet universeel? Ik heb van armoe gisteren nog een stekker zitten vervangen van een wandlamp die nu nergens meer inpaste. Nou, dan laat je die toch een paar weken uit, zei Jan. Neeeee, dan zit ik daar tegen een donker gat aan te kijken! Mooi niet! :-)
Vanmiddag ook nog even langs de huisarts geweest voor een bloeddrukmeting. 140/90!
Keurig netjes voor mijn doen! Ik moet in ieder geval tot de operatie doorgaan met de plaspil. In februari kijken we verder of ik helemaal van alle pillen af kan komen. Dat hoop ik wel. Ik wil al die troep niet! Ik heb goeie hoop!
Nou, ik ga maar eens koken. Rijst met een prutje. Ik zal de komende week wel veel rijst eten. Of stamppotten. Of (jakkes) gekookte aardappelen met (lullige) bietjes met een speklap ofzo. Ik voel me echt een beetje geamputeerd! :-/

credits voor scrap:
bg...Ineke62
tubes....Kahlan
swirl...MZimmermann
flowers....Josie
swan...Efie
branch....Lynette

Geen opmerkingen: