maandag 24 december 2012

Zondagochtend...ziek!

Toen ik zaterdagavond thuis kwam van het concert had ik al last van pijn tussen mijn schouderbladen. Ik dacht nog dat het door de stijve rugleuning van de kerkbank was gekomen, maar nee. Na een nacht van hoesten en woelen en slecht slapen werd ik wakker met een koppijn, kriebelhoest en verhoging. En de koorts werd in de loop van de dag erger. Ik voelde me echt ^$^$%%. En ik moest nog zoveel! Maar het ging gewoon niet. Ik heb gisteren eigenlijk de hele dag op bed gelegen, geslapen en heb me zielig gevoeld. :-)
Vanmorgen dacht ik dat het wat beter ging. Dus om kwart over 7 stond ik, nee, ik ben erbij gaan zitten, de stoofpeertjes te ontdoen van schil en klokhuis. Ook de Rocky Road Cake heb ik nog kunnen maken. Toen was de koek op. Weer even op de bank. Nu mijn longen uit mijn lijf hoestend. 's Middags zijn Jan en Mariska de laatste boodschappen gaan doen. Gelukkig had ik het vlees voor het gourmetten al besteld. Hoefden ze dat niet zelf uit te zoeken. Later in de middag kwam mijn moeder nog even kijken hoe het met me ging. Haar vriend Jan nam een prachtige bos bloemen mee! Lelies (mijn lievelingsbloemen) met rode bessentakken en rode gerbera's. Helemaal mooi! Ik wou alleen dat ik ze kon ruiken, maar mijn snotneus werkt niet mee....
Later had ik weer 38,5 koorts en ben ik weer naar bed verhuisd. Ik zal morgen maar een dagje onder invloed van menig paracetamollen verkeren. Aan de drugs! Welja! In dit geval mag het! 's Ochtends maar weer vroeg op om de meeste dingen te snijden en de salades te maken. Gelukkig heb ik wel gewoon trek in eten! Godzijdank! Nou moet ik sowieso wel zowat op sterven na dood zijn wil ik niks meer lusten....;-).. maar dat terzijde. Ik hou gewoon van koken. En ik hou gewoon van eten. Een geweldige combinatie!
Ik wens jullie allen smaakvolle, gezellige kerstdagen toe.
Het ga jullie allen goed! Ik ga weer even op de bank! Pffff.

Geen opmerkingen: