zondag 6 januari 2013

Over zingen, winkelen en genieten van het zonnetje.....

Credits hier

Vrijdagavond heeft Enjoy 2x een kwartiertje gezongen bij de nieuwjaarsreceptie van de buurtvereniging.
Ik was heel optimistisch zonder map op komen dagen. Dat doe ik even, dacht ik nog.... Ik moet me toch nog maar eens vol goede moed op de teksten van Zing, lach, huil, bid enzovoort van Ramses Shaffey en op Happy New Year van Abba storten. De refreinen gingen goed, maar de coupletten....Maar toch, het staat gewoon veel relaxter zonder map!

Zaterdag was de laatste dag dat ik in de Haagsche binnenstad kon gaan winkelen. (Voor mijn operatie, waardoor ik een tijdje uit de roulatie zal zijn) En het IS uitverkoop overal! Jan had ook hoognodig een nieuwe winterjas nodig. De jas waarin je hem uit kunt tekenen is bekant kleurloos inmiddels. Vroeger was ie blauw, nu is ie grijs. Dus samen op naar de stad! En hij ging zonder morren mee. Meevaller! En hij is geslaagd ook. Bij de eerste de beste winkel, V&D. We zijn natuurlijk nog wel overal jassen gaan passen, maar uiteindelijk zijn we toch de eerste gaan halen. Iedereen tevreden!
Ik had via de Esso punten gespaard voor twee Bijenkorf kadobonnen. Toch 40 euro totaal. Ik had op internet gezien dat ze een 'giftset' van L'eau d'Issey in de aanbieding hadden voor maar 48 euro zoveel. Maar bij de Bijenkorf aangekomen hadden ze alleen maar de gewone flesjes in de schappen staan. Voor 70 euro! Ja, dahag! Heb het nu via het internet besteld. Kon ook gewoon die kadobonnen via het internet verzilveren. Raar, hoor! Zo verkopen ze toch niets meer in de winkel zelf?? Nouuu, dat zeg ik nou wel.... kwam toch zelf ook weer met twee winterjassen thuis. ;-P

Zaterdagavond vierde (tante) Joke haar 63e verjaardag. Was erg gezellig! Ook daar zaten de mannen weer flink te klagen! Wat is er tegenwoordig toch met die kerels? Ze komen toch niet in opstand, hè?? :-) Dat moeten we niet hebben, hoor! :-)

Vandaag had ik energie voor tien! Zal wel door het mooie weer gekomen zijn! De zon scheen in de ruiten, en ik zag een enorme blauwe waas. Ajjj! Heb gelijk een emmer gepakt en ben gaan zemen. Is dat ook weer gebeurd voor de komende weken. Heb daarna mijn, bij de Bloemenhoek gekregen, narcisbollen in een pot gepoot en de tuin een beetje aan kant gemaakt. Wat een heerlijk weer!
Mijn zus en ik hebben vanmiddag nog een lekkere wandeling in het Balijbos gemaakt, met de zon op ons bolletje. Het was echt geen straf om vandaag buiten te zijn! Kabbelen we zo door naar de lente?? Ik hoop het!

Geen opmerkingen: