zaterdag 9 februari 2013

Carnaval op zilveren sandalen....

credits:
paper...D&D
sand...Silke
elements...Adelina
shells...Cajoline/Chaos Lounge
fairies...Ordeala
bubbles...BVS
sparkles...Scrap and Tubes
lines...SimpleGirlScrap:
 
 'Ik wil met jou wel sleetje rijden, ik wil met jou snel op en neer, wat zullen wij steeds lekker glijden, zo gaan we elke dag tekeer!'...
Wat een wereldtekst! :-) Ja, luitjes, het is weer carnaval! Maar het enige carnaval dat hier binnenkomt is de sterrenparade. Op dit moment op tv als achtergrond muziekje. Ik sluit dus niet, gekleed in een boerenkiel, achteraan bij de polonaise. Maar ik zing wel mee, dat dan weer wel. :-)

Het enige feest waar ik op dit moment naar uitkijk is ons 25-jarig huwelijksfeest! Als ik weer wat langer ter been ben gaan we weer verder op zoek naar een geschikte feestje-vier-lokatie. En aangezien ik nog niet urenlang kan gaan winkelen zoek ik mijn heil voorlopig maar even op het internet om me te oriĆ«nteren op een bijpassend feestelijke outfit. Ik was op zoek naar een jurk. En kwam een best wel aardige tegen bij Debenhams. (ik wil voor die tijd nog naar Dublin) Maar waar mijn oog op viel bij het model dat de jurk showde: ze had zilveren schoentjes aan! Leuk!! Heb ik nog niet! Wil ik nu ook!
En omdat we toch ons ZILVEREN huwelijk vieren.....pas ik precies in het thema! :-) Maar ik wil niet de schoenen die het model draagt, zie foto... Als je inzoomt op haar voeten zie je dat haar kleine tenen over de rand hangen! Nou, dat lijkt me niks! Dat moet dus anders! Nou zat ik te denken...ik heb nog niet gezocht of ik ze nog heb, hoor... als je schoenen koopt zitten er soms wel eens van die doorzichtige plastic hulsjes in om ze in vorm te houden. Die zou ik bij kunnen punten en in de voorvoet van mijn aanstaande zilveren schoenen kunnen plakken. Dan kunnen mijn jubeltenen niet aan de wandel gaan! Vind ik wel een goed ideetje eigenlijk. En ja, ik weet heus wel dat ik ook andere schoenen zou kunnen kopen. Maar ik wil nu eenmaal zilveren sandaaltjes! Probeer dat maar eens uit mijn hoofd te praten! :-p

Geen opmerkingen: